| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
LÅS TRÅDEN
|
3 besök senaste veckan (1856 totalt) |
|
LÅS TRÅDEN
Bilen är i bra bruksskick...lite skavanker men de är ju en gammal bil. underredsbehandlad förra sommaren. mycket nytt som tex : bromsok bak samt bromsrör och slangar nya bromssköldar fram nya spindelleder rostlagad tvärbalk bak hjullager fram båda sidor ny tank samt armatur för ca 1 år sen bytte kamrem för ca 2500 mil sen och då byttes även de andra remmarna utrustning är : automat servostyrning farthållare dragkrok SOV på plåtfälg (bra däck) bes till nyår. BYTE TEX ::: Bubbla äldre än 68.... Volvo 142 äldre än 72.... Gammal Vw Buss modell gammal... mini äldre än 75 osv.... lite bytes förslag... KAN LÄGGA PENGAR IMELLAN!!! eller om du gör beroende på skick....
|
||
|
|
||
|
jaha ingen som e sugen på å lägga ett bud ens?
bara massa dårar som vill byta mot en kexchoklad!!! |
||
|
Jag sålde en -87 sedan för två år sen för 5k på en Blocket-annons. Den gick samma dag, uran prut,men kan ha varit tur lika väl för alla som ringde och sa det skulle komma kom inte och han som köpte den hade rasat sin bil och behövde komma hem.
Tror inte din ligger fel i pris. _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||
|
Re:
nä de tror inte jag heller...lite skrattretande bara när det är en idiot som frågar om man vill byta mot en 1½ år gammal bärbar dator...
|
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
LÅS TRÅDEN
|
3 besök senaste veckan (1856 totalt) |

