Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2008-06-13 GRC på Ring Knutstorp
1867 besök totalt
mabjq

Här sen Okt 2005
Inlägg: 5


Trådstartare
Åkte till Knutstorp med sonen i fredags.
Blev en riktigt bra pappa-son dag med fint väder och mycket bilar.
Det blev även en del bilder med fickkameran. Inget att vinna priser med men det kanske intresserar någon ändå. Lägger ut några här.

Sonen är 16 månader och vet redan vad han ska bli ...





































_________________
Martin Björkquist
Citera
borg
Lund
Här sen Jan 2003
Inlägg: 374



Intresset hos grabben verkar det inte vara något fel på. Den vita ferrarin verkar vara intressant både för far som son. Och satan var de gick (slicks är iofs fusk).

Som förare är det mer pratiskt om sådana bilar är röda. När der blir rött i backspeglarna är det bara att hålla åt sida så att de kan passera

GRCs evenemanang är som vanligt städade, danskar och svenskar. Trots en del turbostinna eldprutande RX7or och driftande M3or.

Fashinerande att se hur gamla knutstorprävar alltid väljer ungfär samma depåplatser även om det finns mycket att välja på.

_________________
Lotus Exige S1
// Pontus Borg
Citera
John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003
Inlägg: 503



ovanligt med nya Porschar på domkraft! Nu förstördes bilden för mig om magin med bilen som man aldrig behöver skruva med sällan behöver byta däck på och som otroligt nog även håller sig rena.

Trevliga bilder! synda att man inte var där.

_________________
Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901
Citera
Jovani
Göteborg / Bromma
Här sen Mar 2003
Inlägg: 3368



Jaha, Henrik har äntligen varit ute å luftat den nyrenoverade Berlin2000 bilen thumbs up
Från vrak till forna dagars glans

_________________
Johan Carlsson

Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92
VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA
Citera
FEED ME
Ekerö
Här sen Apr 2004
Inlägg: 732



Tack till alla som var där för en trevlig dag!

Trots att det var fredagen den 13'e så blev det en väldigt lyckad dag!
Två bilar som besökte gruset och behövde hjälp att komma därifrån, annars gick det som smort hela dagen utan incidenter. Och perfekt racingväder dessutom, trots att det var regn lite överallt runt omkring. Men vi hade torr asfalt hela dagen!

Det gick så bra att jag till och med hann köra några varv själv, med min nya lilla Mini... Riktigt kul!

Jag ska snart lägga ut lite fler bilder på GRC's hemsida också.

Välkomna tillbaka den 18 augusti, då GRC kör på Knutstorp igen. Men skynda på med anmälan, för platserna börjar redan fyllas på...

_________________
Erik Jirhall
Gentlemen Racing Club
AutoLife
ES Kassasystem
Citera
Eftersnack
2008-06-13 GRC på Ring Knutstorp
1867 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande