| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Rover/Lotus skelettsvänghjul och AP Racing koppling
|
1685 besök totalt |
|
Scholar portad VHPD topp med stora ventiler, soilda lyftare och vassa Piper kammar (215 HP). Fint skick. 4500KR. Såld Smidd vevaxel Rover/Lotus. Repad i ett lagerläge. Går att slipa om. 2000kr. Såld Diverse smidda kolvar och stakar till Rover 1.8. Sålda Skelettsvänghjul med AP Racing koppling (lamell och tryckplatta). Nyskick. 2500kr. en uppsättning såld- en kvar! mm.mm. Grejorna skall bort! Ring 0708 392 390 och lägg ett bud om du är intresserad. Mvh, Andreas _________________ Andreas Naeslund |
||
|
Kunde du inte lagt ut annonsen förra veckan? (innan jag bytte 8 krokiga ventiler)
Är det nån mening att slänga på denna toppen på en i övrigt standard K-serie? Passar insug eller måste man ha TBs? Edit: Ventilerna lär väl ta i kolvarna om man sätter på en VHPD topp på en "vanlig" motor med tanke på större ventiler och högre lyft? _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Porsche 911 Turbo -02 |
||
|
Re: S: Rover/Lotus/Caterham VHPD godis
Jag tar. se PM _________________ Anders Hofverberg |
||
|
Toppen såld
Vevaxel och kolvar sålda Ett skelettsvänghjul med AP Racing koppling och tryckplatta sålt och ett likadant skelettsvänghjul/AP Racing lamell/tryckplatta fortfarande kvar! (jag hade två uppsättningar). _________________ Andreas Naeslund |
||
![]() |
SÄLJES
|
1685 besök totalt |