| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Opel Zafira 2,2 -00
|
982 besök totalt |
|
Måste bli av med en av pappas "gamla" bilar. Helst så fort som möjligt. Lite olika omständigheter gör att vi varken har tid eller ork att finlira med bilen innan försäljning. Opel Zafira Röd Elegancepaketet Drag Sommarhjul på org 15" alu Vinterhjul på 15" plåtisar 2,2 liters motor 108kW (z22se) org takninge Ögonlock Svarta Lexusbakljus Bil rullat ca 16100 mil Motor nyligen bytt hittar inte papperna men har för mig att den skulle ha gått lite drygt 5000 mil innan bytet. så under 6000 mil iallafall ! Har tidigare varit registrerad som övningsbil, och har varit reservbil på trafikskola (Pappas företag) Lacken behöver en hel del omvård. Den är ju röd, och har väl inte varit bortskämd med poleringar.. har tidigare varit strajpad. Tror dock att detta löser sig med en som gillar att polera.. AC:n är inte fylld igen eftermotorbytet Växellänkaget är lite lite feljusterad, fullt bruksbart, men jag stör mig på det... Finns några skruvhål efter telefon, bränslemätare, kamera osv. Dom får ni på köpet.. Börjar med att lägga ut den här så kanske någon kan/orkar göra vid den & behålla eller kränga vidare. Finns ingen liknande 00:a på blocket just nu, hittar nån 01:or runt 60 000:- Pris 47 500:- Finns utanför Malmö Givetvis fixas bilder mm för den intresserade. Maila mig om du är intresserad så kan vi byte nummer efter det att du har sett bilder osv. Några andra frågor ?? _________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
|
_________________ Andreas Persson Brukar: Hyundai IONIQ EV Bygger: Manta GSi Exclusive -87 (Är med i Pallbocksklubben sedan 2004 ca...) |
![]() |
SÄLJES
|
982 besök totalt |