Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4344 besök totalt |
2008-06-30 Sviestad Prova på...
Så, sista chansen innan "sommaruppehållet". Mellan 17-20, 350 pix om du har SBF-licens, hjälm på huvudet och besiktigad bil. Inga större krusiduller och en skön blandning på banan och i depån. "Vandringspokalen" verkar hel efter förra drabbningen så farsan får nog ratta den. Själv får jag väl agera fotograf och servicepersonal. Dyker det upp några härifrån som man kan sparka däck tillsammans med? Hånglian? Clovern? Nova med renoverad bakaxel ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
_________________ Björn Davidsson Pontiac T/A GT1 (räser) Just nu:36 cylindrar Tack till: www.vattenskarning.net www.harryj.se www.jbverkstan.se www.huddingesteel.se |
||||
Det hade vart grymt kul att dyka upp, men hinner nog tyvärr inte styra upp bilen tillräckligt för att kunna köra..
![]() ![]() När drar körningen igång igen efter uppehållet? |
||||
|
||||
Re:
Du har ju hela veckan på dig... Ska vi ta ett ryck? Du hinner lätt. ![]() ![]() |
||||
Re:
Jo det borde man - det vore kul... Fast jag vet inte om jag kan komma loss på måndag em... |
||||
Jag kommer att dyka upp med en Golf Gti, som ska luftas på bana för första gången.
Har dock lite problem med kylningen, som jag hoppas på att lösa innan. Lite långt att åka från Uppsala och sen inte kunna köra ordentligt. R _________________ Ronny Steisjö ____________________________ Porsche 996 -00 |
||||
Re:
Nu får du ge dig Lasse du har ju inte varit ner på månader ![]() |
||||
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Re:
Jag ska försöka komma loss på måndag, men nå'n måste ju jobba i det här landet. (om inte junior snor ShoppingClion igen förståss för då är det ju kört...) Smurfen är under behandling. Dock spretar corden från däcken... Den rullar ju rätt många mil... Vi väntar på nya däck, åsså ska lite annat fixas. Så snart som möjligt ska Smurfen va på benen (banan) igen... ![]() PM-spamma Eric vetja. Nog borde Hindenburg få smaka lite på Sviestads asfalt... ![]() ![]() |
||||
Re: 2008-06-30 Sviestad Prova på...
Wow... Ja, det kanske vore nåt. Ska kolla... |
||||
Eric knuffad på i sin biltråd...
Inga fler? Jon, läge att göra lite reklam för räsern om den nu skall säljas? Inga fler Hondor än Asse? Ni som skall vara så pigga på banåka ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Re:
Hade just kontakt med Eric. Han kan inte på måndag, men nångång framöver borde vi kunna lura honom... ![]() |
||||
Re:
Som sagt - vore dunderkul. Men måndag eftermiddag / kväll sitter jag garanterat med näsan klistrad mot datorskärmen i akt och mening att få en tidning till tryck. ![]() Ska försöka pricka in ett kommande tillfälle. Hälsningar från Hindenburgs pappa |
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
1, 2 >> 4344 besök totalt |