| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Kuhmo Ecsta V700 205/45/R16 -SÅLDA
|
1122 besök totalt |
|
Hej, Fick med 4 st däck när jag köpte min BMW. Känner att jag inte hinner rejsa något utan hellre lägger pengarna på att fixa väghållning och bromsar.
Vet inte vad jag kan ta för dessa men ju närmre 2000 desto bättre. Men det är bara att lägga vettiga bud så ska jag ta alla dessa i aktning. MVH Adam _________________ adam ståleby |
||
|
Re:
Svårt att bedöma då de är ganska utsmetade. Men några millimeter är det iaf. Kanske kan jag få tag i en bättre kamera någon dag i veckan och ge bättre bilder. Han som sålde dem till mig sa att de skulle fungera en säsong till... Men jag är rätt oerfaren på området så jag har svårt att uttala mig. /Adam _________________ adam ståleby |
||
|
Re:
Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg... Är du på allvar intresserad så är det inte det smartaste sättet att visa det på. Som jag skrev så har jag svårt att bedöma skicket men ska försöka ta bilder. Dina "klipska" kommentarer kan du behålla för dig själv... _________________ adam ståleby |
||
|
Du ska bara tolka mitt inlägg att du blivit lurad om han du köpt dom av påstod att dom skulle hålla en säsong..
Så det var inte menat åt dig utan åt han du köpt dom av.. Men dom kan vara värda 2000kr för det, beroende på hur jämt slitna osv dom e som man tyvärr inte ser nu.. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||
|
Re:
Jag förstår... Egentligen så följde de med bilen, så jag har inte betalat något för dem. Och jag vet inte var han som hade den innnan fått dem ifrån. Men det kommer en bild ikväll hoppas jag. /Adam _________________ adam ståleby |
||
|
värt att tänka på är att just detta r-däck inte alls har mkt mönster när det är nytt,ca 5mm kanske, inte mer.
Jag tycker att dem ser ut att vara halvslitna och LÄTT värda 2k. /Erik som åker samma däck
_________________ Erik Wedlund Nurburgring 7.14.8 BTG Z06 Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo Mantorp 1.23.7 Carrera S Gelleråsen 1.18.40 M3e36 Gelleråsen 1.11.5 996 turbo |
||
![]() |
SÄLJES
|
1122 besök totalt |