Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Kuhmo Ecsta V700 205/45/R16 -SÅLDA
1122 besök totalt
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
S: Kuhmo Ecsta V700 205/45/R16 -SÅLDA

Hej,
Fick med 4 st däck när jag köpte min BMW. Känner att jag inte hinner rejsa något utan hellre lägger pengarna på att fixa väghållning och bromsar.












Vet inte vad jag kan ta för dessa men ju närmre 2000 desto bättre. Men det är bara att lägga vettiga bud så ska jag ta alla dessa i aktning.
MVH
Adam

_________________
adam ståleby
Citera
Tobias H
Lidköping
Här sen Apr 2004
Inlägg: 1132



Hur mycket mönster finns kvar? Svårt och se på bilden..

_________________
Tobias Hilmersson
944 S2 "Murphy", 968CS
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

Tobias H skrev:
Hur mycket mönster finns kvar? Svårt och se på bilden..


Svårt att bedöma då de är ganska utsmetade. Men några millimeter är det iaf. Kanske kan jag få tag i en bättre kamera någon dag i veckan och ge bättre bilder.
Han som sålde dem till mig sa att de skulle fungera en säsong till... Men jag är rätt oerfaren på området så jag har svårt att uttala mig.
/Adam

_________________
adam ståleby
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556



En säsong???? haha ja om man bara kör 1 gång så... dom ser ut att vara nästan slut på bilden.. men fixa en bättre bild så man kan avgöra skicket bättre..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

RallyQuattro skrev:
En säsong???? haha ja om man bara kör 1 gång så... dom ser ut att vara nästan slut på bilden.. men fixa en bättre bild så man kan avgöra skicket bättre..


Jag vet inte hur jag ska tolka ditt inlägg... Är du på allvar intresserad så är det inte det smartaste sättet att visa det på. Som jag skrev så har jag svårt att bedöma skicket men ska försöka ta bilder. Dina "klipska" kommentarer kan du behålla för dig själv...

_________________
adam ståleby
Citera
RallyQuattro
Stockholm
Här sen Mar 2007
Inlägg: 9556



Du ska bara tolka mitt inlägg att du blivit lurad om han du köpt dom av påstod att dom skulle hålla en säsong..
Så det var inte menat åt dig utan åt han du köpt dom av..

Men dom kan vara värda 2000kr för det, beroende på hur jämt slitna osv dom e som man tyvärr inte ser nu..

_________________
Martin Ehrsson RS8

Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

RallyQuattro skrev:
Du ska bara tolka mitt inlägg att du blivit lurad om han du köpt dom av påstod att dom skulle hålla en säsong..
Så det var inte menat åt dig utan åt han du köpt dom av..

Men dom kan vara värda 2000kr för det, beroende på hur jämt slitna osv dom e som man tyvärr inte ser nu..


Jag förstår... Egentligen så följde de med bilen, så jag har inte betalat något för dem. Och jag vet inte var han som hade den innnan fått dem ifrån. Men det kommer en bild ikväll hoppas jag.
/Adam

_________________
adam ståleby
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



800:- bjudet!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
Re:

Tjipp skrev:
800:- bjudet!


Var ju inte så nära 2000 som jag hoppats. Jag får fundera på det isf. Bild kommer imorgon.
/adam

_________________
adam ståleby
Citera
erikjakan
Stockholm
Här sen Dec 2004
Inlägg: 8284



värt att tänka på är att just detta r-däck inte alls har mkt mönster när det är nytt,ca 5mm kanske, inte mer.

Jag tycker att dem ser ut att vara halvslitna och LÄTT värda 2k.

/Erik som åker samma däck

_________________
Erik Wedlund

Nurburgring 7.14.8 BTG Z06
Nurburgring 7.40 BTG 996 Turbo
Mantorp 1.23.7 Carrera S
Gelleråsen 1.18.40 M3e36
Gelleråsen 1.11.5 996 turbo
Citera
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
upp

la till bilder!
/adam

_________________
adam ståleby
Citera
Karl Birgander
Älvängen
Här sen Sep 2003
Inlägg: 2305



Re:

Tjipp skrev:
800:- bjudet!


1000 kr bjudet!

_________________
Karl Birgander

Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36
Citera
SÄLJES
S: Kuhmo Ecsta V700 205/45/R16 -SÅLDA
1122 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande