| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Plats i container
|
695 besök totalt |
|
K: Plats i container
Plats i container från USA. Vet att jag läst om att det finns folk som kan det här på detta forumet....men hittar inte vart.
Jag tänkte ta hem en hoj från staterna och vill se vad jag har för transportmöjligheter och från vilken hamn. PM:a eller skriv nåt här under...
_________________ Marcus Freivald |
|
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
![]() |
SÄLJES
K: Plats i container
|
695 besök totalt |
