| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Dellade bromsskivor balanseras
|
1412 besök totalt |
|
Re:
skruv hålen på skivan är lite ovala . så det är svårt att få det 100 centrerat med mitt skivan. vem o var kan göra det? _________________ Marty Cronvall |
||||||
|
Re:
om du sätter i alla skruvarna och inte drar fast dom, så borde den bli centrerad av detta. _________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||||||
|
Re:
nope..det är bara att glömma. jag försökte centrera ett par k-sport som var likadana,det gick att röra centrumet -+1mm minst. slutade med att skivorna fick riktas i en svarv med ind klocka _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||||||
|
Det borde fungera tycker jag, hålens placering borde se till att skivan blir centrerad.
Det är ju viktigt med korrekt monteringsmaterial förstås. En nyttig länk: http://www.zeckhausen.com/StopTech/R _________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
||||||
|
Re:
om hålen är några tiondelar större är skruven så blir det ett visst glapp. går säkert att leta på skruvar som styr bättre i hålen på centrumet _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||||||
|
Re:
Jepp, därav behovet av korrekt och nytt monteringsmaterial. Golf racing-> Du kanske behöver byta monteringsskruv om dom är slitna. (Kör snart 3 axligt =) _________________ Pontus Oldberg Ring Knutstorp - 1:07.8 Sturup Raceway - 1:10.6 Mobil: 0768 582240 |
||||||
|
Re:
har för mej att det var jävligt ryska mått på hålen..så vi snackar specialsvarvade skruvar
_________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Skoda Kodiaq sportline Skoda octavia Rs mk3 |
||||||
![]() |
Skruva banåkabil
Dellade bromsskivor balanseras
|
1412 besök totalt |