| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Motor, vxl-låda, diff samt Webrar till Sevenbygge
|
461 besök totalt |
|
S: Motor, vxl-låda, diff samt Webrar till Sevenbygge
Hittade lite grejer i förrådet... Drivlina till Westfieldbygge e dyl. Det är en Zetec 1800 (Escort -95, 5760 mil), en MT-75 låda, en Sierra diff (3.62) samt två Weber DCOE 40. Pris: 10.000 kr eller bud. Säljer helst allt ihop i en klump, behöver platsen till annat kul istället. Alternativt bytes mot Speedsterdelar om du har något som jag är intresserad av. Slå en signal på 042-220290 eller skicka PM. Grejerna finns i Helsingborg. _________________ Stefan Axelsson Jaguar F-Type V6S -13, Mini Cooper S -20 |
![]() |
SÄLJES
S: Motor, vxl-låda, diff samt Webrar till Sevenbygge
|
461 besök totalt |

