| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K:urquattro
|
1942 besök totalt |
|
|
||||||||
|
_________________ Richard Wester 0709942842 ---------------------------- Vw Golf Mk1 16v -83 |
||||||||
|
Re:
Lite kul att den bilden är tagen utanför min lägenhet,precis efter att jag har polerat den. Ett råd,köp inte den.INTE för det priset. |
||||||||
|
Re:
lite kostigt de där....DU har polerat en bil....då brukar det vara en kompis man polerar åt...oftast...men du tycker INTE att han ska få mycket pengar för sin bil....får inte de hela och gå ihop
|
||||||||
|
Alltså 110.000kr för en gammal ful 83:a och 159k för en 86:a finns det verkligen nån som betalar så mycket för dom?
För då borde min isärskruvade/på börjat hel renovering Urq 20v-90a , Svensksåld med bara 1 tidigare ägare vara värd mer än 100k som den nu står i bitar.. Och långt över 200k när den är färdig. Så nån som vill bygga ihop bilen o tjäna en hacka? för jag vet inte vilket år det kommer finnas tid att fortsätta med den då jag har ett par andra bilar också.. _________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||
|
bondessons är till salu. det finns ingen annan urQ som är ett alternativ jämfört med den.
http://www.blocket.se/vi/16807804.ht _________________ Sammy Lundin |
||||||||
|
Re:
Herregud vad fin! Precis rätt stuk! _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
|
Re:
skicka lite bilder och info till skylinemannen@yahoo.se.. mvh Ivanko |
||||||||
|
Re:
En garagekompis sålde precis sin Urquattrokarross som rullande chassi utan motor och låda för 115k. Den var i riktigt fint skick, helt rostfri och av årsmodell -86 tror jag. Så har du en 90a som är rostfri så är den helt klart värd en skaplig peng. De är populära de där vagnarna, jag antar att det är samma utveckling av prisbilden som man ser på e30 M3. _________________ Martin Öling |
||||||||
|
Re:
Inget konstigt med det,ville bara vara ärlig.
|
||||||||
|
Re:
å fy fan....de var så illa....
|
||||||||
|
Re:
Visst kan dom vara värda en skaplig peng men det gäller ju att nån köpare har den pengen också.. men om nån betalar 115k för ett rullande chassi så verkar det ju finnas folk med pengar
Hmm då kanske det e dumt att sälja min som den står för bara 100k+ bättre betala nån som har tid att bygga ihop den åt mig.. Den har varit avställd o ej körd sedan 2002.. Och sista besiktningen hade den bara gått 5000mil så vet ej exakt vad den gått då det e digital instument så utan ström går det ej att se mätarställningen.. kan vara min andra som gått 13k mil eller så är det bara nått jag fått för mig..
_________________ Martin Ehrsson RS8
Äger 2st Urq 20v-90:or, RS8:a |
||||||||
|
|
||||||||
![]() |
SÄLJES
K:urquattro
|
1942 besök totalt |

