Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: 318is 1990 bruksskick 15" fälgar.
626 besök totalt
Fredriktak
Hedemora / Borlänge
Här sen Maj 2008

Ny på att skriva
inlägg i forumet

Trådstartare

318is säljes, 15" orginal fälgar med nya däck bak och fina däck fram, Lilla "läppen" p skuffluckan, 2.5" sportsystem, riktigt fina sportstolar (hela och fina) högtalare finns men inte nån CDspelare. Den har gått 26000mil men känns inte.. helt ok skick mao, genomgången av mig under, och inte en rostfläck.. riktig rostskyddsbehandling är tydligen gjord under. ytrost finns i karossen men inge allvarligt. Lite knölig frontplåt. ägaren innan körde in i en snödriva. men inget allvarligt, har kollat hjulinställningen och det skulle behövas göra men behövdes inte.

Har även mycket delar till då detta va tänkt att bli en is turbo, men ändrade planer. Så nu säljer jag av mig allt som har med IS att göra. Dvs en extra motor som skulel vara i riktigt fint skick när den plockades isär och lite annat smått och gott.

Det sitter bilstein Club sport dämpare på den, med Jamex fjädrar 60/40 inte gått så långt heller. Bromsar och klossar är fräsha, Går bra för att vara en 318is.

Nybesiktigad/Skattad med 2 anmärkningar.

Avsaknad katt (visste det men hade inge val)
Höger positions ljus trasigt. (åtgärdat)

Bromsvärden Perfekta

Inge bra att veta, han berömde skicket under den. Han kollade HC`n i alla fall och sa "med katt så är detta inte något problem" så montera och besiktiga om, och kör.

Pris: 15000kr med alla delar. PPf får en dags "försprång" i morrn åker den ut på blocket. Razz

Tel. 0733422401

Mvh Fredrik

626 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande