| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Projektor, Soffbord och Bärbar dator!
|
1297 besök totalt |
|
Nu är det dags att sälja av lite saker. SANYo PLV-Z1 Widescreen 16:9 projektor. Den är i bra skick och fin i silver. Stödjer formaten 1080i, 1035i, 720p, 575p, 575i, 480p and 480i, och är kompatibel med NTSC, NTSC 4.43, PAL, PAL-N, PAL-M, and SECAM. Lampans brinntid är slut men den funkar fin fint ändå. Pris:2000kr Bärbar ASUS (vet ej modell kommer) P3 600Mhz, 256mb ram. Har ett Netgear trådlöstkort till den och den funkar fin fint med Win2k. Batteriet är inte det bästa men det funkar. Pris: 1000kr Soffbord med glasskiva. Cleant och snyggt Bilder kommer snart och mer info Pris: 500kr BORTA! Ring mig på 0739420002 eller skicka pm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Re:
1080i men 720p klarar den galant. Liknande proje med liknande spec kostar från 7500kr och uppåt enligt prisjakt.nu Finns lampor för mindre än halvapriset till denna. jag brukade köpa mina lampor här > http://www.myprojectorlamps.com/proj _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
lägg gärna till mig på msn fkfo@hotmail.com om du vill veta mer...
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
|
Projje och Bord sålda!
Datorn finns kvar till ett bra pris vid snabb affär, perfekt vid mappning mm! _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1297 besök totalt |