Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Audi, Golf m.fl garagerens, 15x7" 4x100 fälgar
2422 besök totalt
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Audi, Golf m.fl garagerens, 15x7" 4x100 fälgar

Audi, Golf m.fl. Och övrigt från garagerensning

Delar till Audi S4 (-93):
- Drivaxlar bak hö+vä
- KKK K24 turbo, ren.obj. 500:-
- Lastgardin (kombi)
- C-låsmotor/pump
- Rattspakar (utan farthållare)
- Knapp till diff
- Knapp till elspeglar
- Knapp till dimljus
- Knapp till varningsblinker
- Knapp till elhissar x2 (bak hö/vä+ fram vä)
- Knappar till elhissar (förarsida)
- Hållare/hus för ciggarettändare
- Litet fack bredvid mittkonsolsknapparna
- Fläkt till AC-kondensor (AC-kylaren)
- Reglagepump/motor till bakdiff
- Komplett låskitt (kombi) 1 st nyckel med inbyggd IR-fjärr
- Bältesinfästning mitten baksäte
- Elhissmotorer x4
- Dörrar vänster sida (skynda fynda snart till skroten!!)
- Rutram med fönster höger sida (skynda fynda snart till skroten)

Golf:
- oljekylare med slangar 200:-
- Startmotor
- 4 st s.k inbyggda dörrhandtag från Audi

Mazda miata:
- originalgrenrör, 1.8l -94
- Momo originalratt med airbag. 900:-

Volvo:
- WG-klocka från 760 TIC -84
- Elhissmotorer 2 st
- C-låsmotorer 2 st

Övrigt:
- Extraljus Bosch Compass 2 st, 400:-
- 70-tals varselljus, gula. 2st
- Toyo R888 205/50-15 r-däck, 2-3mm, 2 st 500:-
- JR-konluftfilter, suttit på Audi S2 tidigare
- Nolan N70E Classic hjälm, XS (53cm), vinröd 800:- (knappt använd)
- Fondmetal 15x7 fälgar, 4x100, ET38, 4st, däck tvärslut, 900:-
- Kompressor BIAB 3-fas, 120 liter -73, funkar finfint: 1500:-

Högstbjudande! Skambud antas om inte pris angetts. Bilder går att ordna.. likaså frakt (dock ej dörrarna och kompressor) mot förskottsbetalning av hela summan eller endast fraktkostnad (men då blir det mot postförskott istället). Allt finns i Linköping

Tfnnr: 0708-250023

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
zoddri
Umeå
Här sen Maj 2007
Inlägg: 5166



Är oljekylaren till golf modellanpassad eller "bolt-on" till alla?

_________________
//Jonas Ström
Meganekombi -17
Honda VFR1200F -10 (hoj)
Mellan två banåkabilar..
Citera
påsen
Älmhult
Här sen Mar 2006
Inlägg: 238



Re:

zoddri skrev:
Är oljekylaren till golf modellanpassad eller "bolt-on" till alla?


Jag undrar samma sak, är det så att den passa bolt-on på en Golf 2 Gti 16v så är jag eventuellt intresserad av den.

/Påsen

_________________
PÅSEN RACING

Robert Johnsson, Älmhult
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Startmotorn till Golf ??

Är den från någon av dina 1:or ??

Är intresserad.
För jag har ingen alls till min 83:a.

150:- ??

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re:

påsen skrev:
zoddri skrev:
Är oljekylaren till golf modellanpassad eller "bolt-on" till alla?


Jag undrar samma sak, är det så att den passa bolt-on på en Golf 2 Gti 16v så är jag eventuellt intresserad av den.

/Påsen


oljekylaren är demonterad från en Golf mk1:a. Så inte direkt bolt-on men allt är ju möjligt med lite vilja .

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re:

P.Hagel skrev:
Startmotorn till Golf ??

Är den från någon av dina 1:or ??

Är intresserad.
För jag har ingen alls till min 83:a.

150:- ??


Stämmer bra, 150:- är taget. Hur vill du göra leverans?

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
Rsjerry
Hedekas
Här sen Mar 2005
Inlägg: 1346



orkar du skicka däcken så tar jag dom thumbs up
Resten av affären kan vi ta via pm

om dom finns kvar vill säga

Mvh Jerry

_________________
Jerry Albertsson

www.albertssonracing.se
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re:

Rsjerry skrev:
orkar du skicka däcken så tar jag dom thumbs up
Resten av affären kan vi ta via pm

om dom finns kvar vill säga

Mvh Jerry


Finns kvar... får kolla upp frakten. Tar det via PM

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Däcken ivägskickade och dörrarna kastade på skroten..

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
B1omman
Linköping/Eskilstuna
Här sen Dec 2006
Inlägg: 6



Intresserad av fondmetallfälgarna, bild?

_________________
Jesper Blomgren
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re:

Race_Blomman skrev:
Intresserad av fondmetallfälgarna, bild?


En länk till när hjulen var monterade på miatan iaf: http://www.garaget.org/?car=34123

Det är fälgarna med de lite kantigare ekrarna som är till salu. Finns ett litet jack på en av fälgarna (förutom lite småskav som dock är lackbättrat), men inget som påverkat balansen.

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Re:

Kroegarn skrev:
P.Hagel skrev:
Startmotorn till Golf ??

Är den från någon av dina 1:or ??

Är intresserad.
För jag har ingen alls till min 83:a.

150:- ??


Stämmer bra, 150:- är taget. Hur vill du göra leverans?




Maila mig på :
patrik.hagel@wuerth.se

Så löser vi det.

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re: Audi, Golf m.fl garagerens 15x7 4x100 fälgar

Kroegarn skrev:
Audi, Golf m.fl. Och övrigt från garagerensning

Delar till Audi S4 (-93):
- Drivaxlar bak hö+vä
- KKK K24 turbo, ren.obj. 500:-
- C-låsmotor/pump
- Rattspakar (utan farthållare)
- Knapp till diff
- Knapp till elspeglar
- Knapp till dimljus
- Knapp till varningsblinker
- Knapp till elhissar x2 (bak hö/vä+ fram vä)
- Knappar till elhissar (förarsida)
- Hållare/hus för ciggarettändare
- Litet fack bredvid mittkonsolsknapparna
- Fläkt till AC-kondensor (AC-kylaren)
- Reglagepump/motor till bakdiff
- Komplett låskitt (kombi) 1 st nyckel med inbyggd IR-fjärr
- Bältesinfästning mitten baksäte

Golf:
- oljekylare med slangar 200:-
- Startmotor

Mazda miata:
- originalgrenrör, 1.8l -94
- Momo originalratt med airbag. 900:-

Volvo:
- WG-klocka från 760 TIC -84
- Elhissmotorer 2 st
- C-låsmotorer 2 st

Övrigt:
- Extraljus Bosch Compass 2 st, 400:-
- 70-tals varselljus, gula. 2st
- JR-konluftfilter, suttit på Audi S2 tidigare
- Nolan N70E Classic hjälm, XS (53cm), vinröd 800:- (knappt använd)
- Fondmetal 15x7 fälgar, 4x100, ET38, 4st, däck tvärslut, 900:-
- Kompressor BIAB 3-fas, 120 liter -73, funkar finfint: 1500:-

Högstbjudande! Skambud antas om inte pris angetts. Bilder går att ordna.. likaså frakt (dock kompressor) mot förskottsbetalning av hela summan eller endast fraktkostnad (men då blir det mot postförskott istället). Allt finns i Linköping

Tfnnr: 0708-250023


Annonstext uppdaterad... lite sålt en del slängt på tippen

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Centrallåspump till S4, 200:-?
Jag gav 250:- på skroten (buspris) här men boschnumret skiljde på sista tecknet (bokstaven) så bilen gick att låsa och låsa upp men inte att starta med den i och det känns ju som en väsentlig detalj.

Har du i så fall lust att kolla numret på den?

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
Kroegarn
Linköping
Här sen Dec 2002
Inlägg: 530


Trådstartare
Re:

Niklas Rosell skrev:
Centrallåspump till S4, 200:-?
Jag gav 250:- på skroten (buspris) här men boschnumret skiljde på sista tecknet (bokstaven) så bilen gick att låsa och låsa upp men inte att starta med den i och det känns ju som en väsentlig detalj.

Har du i så fall lust att kolla numret på den?


Mindes inte riktigt vilken som var vad... men jag hade två mojänger med slanganslutningar. Du får gärna hojta till om du vet vilken som är vad (inte omöjligt ingen av dem är rätt )

Nr1 - Svart plastlåda ca 15x10x10 cm 839 919 173 även stämplad på baksidan med 24108

Nr2 - Alu låda ca 5x5x4cm 4Ao 882 367 D även märkt 8TZ 006 522-03

_________________
/Michael Gustafsson
Datsun 240Z -72
Alfa Romeo 75 -88
Toyota Celica ST -77
BMW I4 M50 -23,
+ Aprilia Touno -18
Citera
Niklas Rosell
Vingåker
Här sen Maj 2006
Inlägg: 1586



Re:

Kroegarn skrev:
Niklas Rosell skrev:
Centrallåspump till S4, 200:-?
Jag gav 250:- på skroten (buspris) här men boschnumret skiljde på sista tecknet (bokstaven) så bilen gick att låsa och låsa upp men inte att starta med den i och det känns ju som en väsentlig detalj.

Har du i så fall lust att kolla numret på den?


Mindes inte riktigt vilken som var vad... men jag hade två mojänger med slanganslutningar. Du får gärna hojta till om du vet vilken som är vad (inte omöjligt ingen av dem är rätt )

Nr1 - Svart plastlåda ca 15x10x10 cm 839 919 173 även stämplad på baksidan med 24108

Nr2 - Alu låda ca 5x5x4cm 4Ao 882 367 D även märkt 8TZ 006 522-03


Svart plastgrunka ca 15x10x10 cm låter rimligt, med en slanganslutning, tre kabelanslutningar och en utstickande rund sak på. Min heter dock 4A0 862 257 F. Det finns en hel uppsjö av vakuumpumpar tydligen...

_________________
VW Golf Alltrack -20
Citera
SÄLJES
Audi, Golf m.fl garagerens, 15x7" 4x100 fälgar
2422 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande