| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Sparco Rev stolar
|
2345 besök totalt |
|
säljes.
Jag vet att det är en kast bild, men det va den enda jag kunde hitta. Kan lägga upp fler om någon önskar. Kan tilläga att jag har 2st som är ny skick. Jag har endast haft ena och byggt fäste för BMW e30 underrede. Justerbart mao. Vilket kan medföljas om så önskas. _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
|
||
|
Re:
Skulle gärna byta mot sånna här. http://www.blocket.se/vi/16534533.ht så 5400:- för båda? _________________ /Fredrik Strengbohm 0703252017 Bmw M3 -02 Bmw E30 Turbo -89 |
||
|
Ha!! Precis en sån annons jag letade efter, sökte ifs Corsa men dessa är väl samma bredd men inte så djupa?
Mina är svarta och är några år men bilen körs bara några hundra mil på sommaren plus att jag gjort lite större uppgraderingar på bilen(ej kört dessa år), är ute ur bilen nu pga burbygge. kanon skick. om det verkar intressant, så börjar jag min semester nu, och ska till Vimmerby en vecka 24 Juli. Ska kanske till Mantorp på Topfuel Lördag 26/7, är ju en möjlig bytes plats. Byte rakt av endast intr. MVH/ Narin
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||
|
|
||
![]() |
SÄLJES
|
2345 besök totalt |