| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
k: bakvagn från speedster eller elise
|
579 besök totalt |
|
k: bakvagn från speedster eller elise
Vill köpa en bakvagn (uprights,länkarmar) från antingen speedster eller elise. I delar eller något komplett.. Skulle uppskatta om grejorna skickas med bussfrakt då ja inte har nån transport nu. Så hör av er antingen här på forumet eller på min mail: ascona_b_@hotmail.com _________________ Linus Kosjanow bygger ascona b 400 med c20xe |
|
Ring å hör med Maccan på KM. http://www.kmbildemontering.se/
De demonterade en speedster förra året i alla fall. _________________ Bmw 320d M -07 Bmw 1602 -75 projekt ------------------- SS 1.23.50 M3 E36 www.attitudemotorclub.com |
![]() |
SÄLJES
k: bakvagn från speedster eller elise
|
579 besök totalt |
