Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Växellåda till BMW M42, 318is
842 besök totalt
Peter Eklöf

Här sen Nov 2002
Inlägg: 1647


Trådstartare
S: Växellåda till BMW M42, 318is

Växellådan har gått ca 19ooomil, fungerar utmärkt.

1000kr..?


///vh Peter
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794



Vad heter den lådan? och är det samma bultmönster som till dom små sexorna?

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Michael Bäck
Sverige
Här sen Aug 2003
Inlägg: 8579



Re:

Calle gsi skrev:
Vad heter den lådan? och är det samma bultmönster som till dom små sexorna?


Japp samma butlmönster. Lådan heter 240

_________________
Michael Bäck

BMW 328is -84 BmwCup #50

Citera
SÄLJES
S: Växellåda till BMW M42, 318is
842 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande