Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: Extraktorgrenrör till M10------>>>> EJ AKTUELLT
750 besök totalt
addam
Göteborg
Här sen Nov 2005
Inlägg: 103


Trådstartare
K: Extraktorgrenrör till M10------>>>> EJ AKTUEL

Då mitt avgassystem läcker som ett såll så jagar jag just nu ett vettigt grenrör till 02:an. Det som sitter på nu är lappat väldigt illa så jag tänkte att det nog är bäst at byta hela skiten.

om någon har ett liggandes på hyllan så ska ni väl hojta till.
Annars mottages tips om billiga inköpsställen.

Mvh
Adam

_________________
adam ståleby
Citera
SÄLJES
K: Extraktorgrenrör till M10------>>>> EJ AKTUELLT
750 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande