| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
Köpt: BMW Z3 2,8/3,0 Coupč
|
1594 besök totalt |
|
Krav: -Ingen taklucka -Max 100kkr för 2,8 & 130kkr för 3,0 -Manuell låda Gärna i original skick, Maila info, bilder, regnummer samt pris till: vice-ordforande@bmwsc.com
_________________ Patrik Skoog |
||||||
|
verkar tunnsått med 2.8.or under hundra men någon enstaka finns det ju
http://www.blocket.se/vi/17232063.ht _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Är den OK så måste det vara ett riktigt kap. 99 000:- såg jag en för på ngn firma, på Blocket, för ett tag sedan. I övrigt verkar de riktigt fina Z3 coupeerna med få mil ha haft sin lägstanotering i pris???
Men du kanske inte ska ha en "tokfin" utan enbart en orörd som det går att "göra saker med"... |
||||||
|
Re:
Blocket, autopower, mobile osv har jag koll på. Det finns 2,8:or runt 100kkr & 3,0:or runt 130-140kkr lite var stans men de flesta har den där j_vla takluckan. Vill man se ut så köper man väl en cabbe?
Den på blocket är den billigaste, 83kkr gick han ner till men hela bilen var i behov av omlack + att den var ganska "modifierad" lite var stans..
Njae, vill bara ha en Z3 coupč för att de är coola, sen så vet man aldrig vart det bär av. Det spårar ju ganska fort ur tyvärr . Siggesson`s finns troligen tillsalu i oktober om någon är sugen!
||||||
|
Re:
Tack för tipset, inte så dum, det finns ett par på spekulantlistan nu. Det får nog bli en 2,8 istället för en 3,0ā om det blir något, den "passar" nog bättre in i sitt nästa liv..
Priserna brukar också sjunka ju längre mot vintern man kommer... _________________ Patrik Skoog |
||||||
|
Finns en hel del till salu just nu, men hundra sek är väl än dock att ta i..? Som vice ordförande vill du väl köra i en fin bil..?
Kollat in denna? http://www.blocket.se/vi/17188318.ht _________________ Anton Nilsson ____________ BMW M Coupé -99 |
||||||
|
Re:
Jo just det...å så kan du ta den om Rödluvan och vargen oxå.
Men att de är coola, det har du helt rätt i. Halvt OT: Frågan är vad Herr Siggesson kan tänkas vilja ha för sin bil? Vet ngn om spec på den mer i detalj? PM går bra.
|
||||||
|
Re:
Ja den verkar fin den, skall nog åka och titta på den. Kan ju alltid kränga fälgarna till någon som vill ha sådana Har bra koll på blocket & autopower...
p.s/ Det är bara ordförande som har råd med fet liten kolfiberförsedd bil, jag har en mindre "lekbudget" än honom
Den sagan är väl bra? http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6
PM på väg...
||||||
|
Hehe, är det så illa att vice ordföranden inte får de förmåner han behöver...
I var fall, om du är intresserad av coupén jag länkade till så är det bara att hojta - det är min kompis nere i malmö som har den... Inspektion II är nyligen gjord, väldigt bra skick och framför allt fina fälgar! Han har fått ett flertal förfrågningar från folk som enbart vill köpa fälgarna för 30 tkr så om du kränger dem har du den för 100!
_________________ Anton Nilsson ____________ BMW M Coupé -99 |
||||||
![]() |
SÄLJES
|
1594 besök totalt |