Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Eftersnack
2003-09-16 Inte visste jag att Superstage var så himla kul!
2658 besök totalt
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156


Trådstartare
Var upp till Åmsele o körde typ Bilsport Superstage(samma mått men annorlunda start o mål) med turbo-klubben(TNT).
Läskigt va kul det var thumbs up Trodde faktiskt inte det skulle va SÅ skoj o dessutom var inge vidare motiverad när vi skulle iväg. Oj så fel man som tur hade . Visserligen så sprack ena bromsskivan o denna säsong fick ett abrupt slut men man vet iaf. att det kan va värt resan ner till Emmaboda nån gång Dessutom ligger ju Åmsele bara 11-12 mil från Ume,inte illa thumbs up

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5590



Vad blev det för tider då? ....

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Whitewheels
Långviken - Umeå
Här sen Jan 2003
Inlägg: 156


Trådstartare
ca tid som bäst: 1.30.7 ,tror det var fjärde repan, första gick på 1.35 nånting. Då kändes det som om man fick 5-6 repor till så går det att kapa mera

_________________
Glenn Levisson - Långviken
Nissan Skyline GT-R
Citera
Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002
Inlägg: 355



Var här på rejsa finns bansträckningen på Superstage med måttangivelser och konantal osv.? Jag skulle behöva hitta den.

_________________
Rikard Olson
Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW E61 till bruks.
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 41535

Forumägare
Forumägare

nzorikko skrev:
Var här på rejsa finns bansträckningen på Superstage med måttangivelser och konantal osv.? Jag skulle behöva hitta den.


Under sidan "Info & Arkivet" hittar du en hel hög med saker. Även Superstage. På själva superstagesidan, den med den kompletta tabellen, finns det en länk till layouten högst upp på sidan.

_________________
Magnus Thomé
Citera
Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002
Inlägg: 355



Tack och bock!

_________________
Rikard Olson
Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW E61 till bruks.
Citera
Nzorikko
Umeå. >up north<
Här sen Nov 2002
Inlägg: 355



Nu är det dags igen. Skissen har ju inte alla mått. Hur långt är det från starten av tidtagningen till första konen? Vi ska försöka göra en exakt kopia av Bilsports Superstage nu när vi kan vara inne på själva Åmsele flygbas.

_________________
Rikard Olson
Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW E61 till bruks.
Citera
super7
Umeå
Här sen Nov 2002
Inlägg: 5590



nzorikko skrev:
Nu är det dags igen.


När?
Vill ju dit och köra

_________________
Nisse Holmgren
Umeå
Citera
Eftersnack
2003-09-16 Inte visste jag att Superstage var så himla kul!
2658 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande