|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

05 Aug 2008 18:11
Senast ändrad av Peppes Bodega, 10 Aug 2008 19:50, ändrad totalt 1 gång
S: BMW krysseker 7*15 måste bort.SÅLDA!
BMW krysseker 7*15" med ET 24 inkl. Michelin Sport/Michelin Energy 195/60-15 som har mellan 3-6 mm mönster kvar.
Finns i Västervik, kan skickas med Bussgods om köparen betalar frakten.
PM:a eller maila.
Pris:1100:- för alla 4.Kan diskuteras vid snabb och smidig affär.
Kan bytas mot andra fälgar(utan eller med däck)med 100*4 och högre ET som gör att de passar Golf I.
Eller "telefonfälgar i 15" eller 16". Bultmönster: 5*130.
0490.31327@telia.com
Peter Petersson
_________________ Peter Petersson
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

06 Aug 2008 07:08
Har lagt till lite info.
OBS!Priset kan diskuteras.Ge ett bud!Måste bort som sagt.
_________________ Peter Petersson
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

06 Aug 2008 07:29
Har både 15" OCH 16" original BMW att byta med, ET cirka 42, dock inte till din golf tydligen?
Hör av dig om du kommer på andra tankar
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

06 Aug 2008 07:54
Mina tankar är Golf I,enbart tyvärr.Men lägg annars ett bud!Jag är inte knusslig,men vill inte skänka bort dom.
Så upp med bud!!!Som sagt måste bort.Pruta!
_________________ Peter Petersson
|
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440

06 Aug 2008 22:36
har 15" typ krysseker (dtm) med et runt 30nånting.. kan kollas i morgon.. passar klock på golf mk1 iallfall! dessa byter jag gärna jämt mot dina..
Men kruxet är bara att jag och fälgarna finns utanför göteborg!
_________________ Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 06:18
Bilder tack.
Annars är just nu högsta bud:700:-
_________________ Peter Petersson
|
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700

07 Aug 2008 07:38
är du intresserad av att behålla däcken själva?
_________________
NS 349/7.51.80/9.07.00
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 07:44
Nej, jag vill inte ha däcken.Måste ha annan dimension.Smalare och lägre profil.
_________________ Peter Petersson
|
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440

07 Aug 2008 10:46
Så här ser dem ut.. inte vart i garaget å kollat Et än,,
tror jag har alla kåpor också! (ser ut som en centrummutter)
_________________ Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 11:13
Senast ändrad av Peppes Bodega, 07 Aug 2008 11:15, ändrad totalt 1 gång
Högsta bud är just nu 750:- för hjulen.
Fälgarna ser ok ut,kolla gärna ET.
Fler bud....??
_________________ Peter Petersson
|
BMWTobbe
Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778

07 Aug 2008 11:13
Re:
| johan sjöström skrev: | | är du intresserad av att behålla däcken själva? |
Du har räknat bulthålen väl?
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 19:37
Budet är nu uppe i 800:-!
_________________ Peter Petersson
|
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883
Moderator

07 Aug 2008 19:42
_________________ /Anton Lillsund
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 19:45
Sorry!Ska bara PM:a de som budat i fortsättningen.
_________________ Peter Petersson
|
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883
Moderator

07 Aug 2008 19:46
Re:
| Peppes Bodega skrev: | Sorry!Ska bara PM:a de som budat i fortsättningen.  |
Du kan uppdatera budstatusen genom att ändra ditt senaste inlägg med gällande bud.
_________________ /Anton Lillsund
|
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11
Trådstartare

07 Aug 2008 19:47
Såg det nu.Läste tydligen lite fort när jag reggade mig.Nu vet jag vad som gäller.Tack för hjälpen!
_________________ Peter Petersson
|
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440

07 Aug 2008 22:38
et 38 är det på mina "dtm" fälgar.. inga däck på! du kan få köpa till 195/45 15" i mycket bra skick brigestone är märket.. monterade å klara (om du vill)
_________________ Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
|
|