Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW krysseker 7*15 måste bort.SÅLDA!
2591 besök totalt
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
S: BMW krysseker 7*15 måste bort.SÅLDA!

BMW krysseker 7*15" med ET 24 inkl. Michelin Sport/Michelin Energy 195/60-15 som har mellan 3-6 mm mönster kvar.


Finns i Västervik, kan skickas med Bussgods om köparen betalar frakten.
PM:a eller maila.
Pris:1100:- för alla 4.Kan diskuteras vid snabb och smidig affär.
Kan bytas mot andra fälgar(utan eller med däck)med 100*4 och högre ET som gör att de passar Golf I.
Eller "telefonfälgar i 15" eller 16". Bultmönster: 5*130.

0490.31327@telia.com



Peter Petersson

_________________
Peter Petersson
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Har lagt till lite info.
OBS!Priset kan diskuteras.Ge ett bud!Måste bort som sagt.

_________________
Peter Petersson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



Har både 15" OCH 16" original BMW att byta med, ET cirka 42, dock inte till din golf tydligen?
Hör av dig om du kommer på andra tankar

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Mina tankar är Golf I,enbart tyvärr.Men lägg annars ett bud!Jag är inte knusslig,men vill inte skänka bort dom.
Så upp med bud!!!Som sagt måste bort.Pruta!

_________________
Peter Petersson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



har 15" typ krysseker (dtm) med et runt 30nånting.. kan kollas i morgon.. passar klock på golf mk1 iallfall! dessa byter jag gärna jämt mot dina..
Men kruxet är bara att jag och fälgarna finns utanför göteborg!

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Bilder tack.

Annars är just nu högsta bud:700:-

_________________
Peter Petersson
Citera
Johan Sjöström
Der drüben
Här sen Dec 2002
Inlägg: 11700



är du intresserad av att behålla däcken själva?

_________________

NS 349/7.51.80/9.07.00
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Nej, jag vill inte ha däcken.Måste ha annan dimension.Smalare och lägre profil.

_________________
Peter Petersson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



Så här ser dem ut.. inte vart i garaget å kollat Et än,,
tror jag har alla kåpor också! (ser ut som en centrummutter)

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Högsta bud är just nu 750:- för hjulen.
Fälgarna ser ok ut,kolla gärna ET.
Fler bud....??

_________________
Peter Petersson
Citera
BMWTobbe

Här sen Aug 2003
Inlägg: 1778



Re:

johan sjöström skrev:
är du intresserad av att behålla däcken själva?


Du har räknat bulthålen väl?
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Budet är nu uppe i 800:-!

_________________
Peter Petersson
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Låt det gå minst en vecka mellan dina uppningar av annonsen
--> https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Sorry!Ska bara PM:a de som budat i fortsättningen.

_________________
Peter Petersson
Citera
Anton Lillsund
Sälen
Här sen Aug 2003
Inlägg: 11883

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Peppes Bodega skrev:
Sorry!Ska bara PM:a de som budat i fortsättningen.


Du kan uppdatera budstatusen genom att ändra ditt senaste inlägg med gällande bud. thumbs up

_________________
/Anton Lillsund
Citera
Peppes Bodega
Småland
Här sen Aug 2008
Inlägg: 11


Trådstartare
Såg det nu.Läste tydligen lite fort när jag reggade mig.Nu vet jag vad som gäller.Tack för hjälpen!

_________________
Peter Petersson
Citera
Tjipp
Göteborg/SJÖVIK
Här sen Sep 2005
Inlägg: 440



et 38 är det på mina "dtm" fälgar.. inga däck på! du kan få köpa till 195/45 15" i mycket bra skick brigestone är märket.. monterade å klara (om du vill)

_________________
Tobias Svenrot
Kör oftast DogeRam2500Cummins, MB Gl, Golf Mk1 Gti-84, Golf Mk1 Gli cab eller något av mina andra (46) fordon!
Citera
SÄLJES
S: BMW krysseker 7*15 måste bort.SÅLDA!
2591 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande