Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 2st billiga fälgar till E30
1203 besök totalt
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
K: 2st billiga fälgar till E30

Behöver 2st fälgar som passar på en bmw E30 bakvagn. 14" eller 15"
Plåtfälgar går utmärkt. Ska bara användas för att måtta lite och för att kunna flytta runt en kaross.

Billigt ska det vara

Helst inom 10mil från Kinnekulle men jag är ute och åker ganska mycket så har ni nått liggandes så hör av er.

Mvh: Calle

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043



Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som skänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?

_________________
Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Citera
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794


Trådstartare
Re:

Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?


Det tackar vi för. thumbs up
Ja figgz känner jag Vi får lösa det på nått sätt

_________________
Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Re:

Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?


oj, nu känner jag mig inblandad

Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043



Re:

Figgz skrev:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?


oj, nu känner jag mig inblandad

Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?


Måndag kväll/em blir bra ! thumbs up

_________________
Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Citera
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798



Re:

Josen skrev:
Figgz skrev:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?


oj, nu känner jag mig inblandad

Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?


Måndag kväll/em blir bra ! thumbs up


Kväll blir nog mer passande! Har första dagen efter semestern på måndag, kanske borde flexa in sent och flexa ut tidigt annars?

031-7470563 når du mig på om något skulle komma upp!

_________________
Fredrik Boivie


Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Citera
SÄLJES
K: 2st billiga fälgar till E30
1203 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande