Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794
Trådstartare
06 Aug 2008 11:41
K: 2st billiga fälgar till E30
Behöver 2st fälgar som passar på en bmw E30 bakvagn. 14" eller 15"
Plåtfälgar går utmärkt. Ska bara användas för att måtta lite och för att kunna flytta runt en kaross.
Billigt ska det vara
Helst inom 10mil från Kinnekulle men jag är ute och åker ganska mycket så har ni nått liggandes så hör av er.
Mvh: Calle
_________________ Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043
06 Aug 2008 14:33
Senast ändrad av Josen, 06 Aug 2008 21:05, ändrad totalt 1 gång
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som skänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?
_________________ Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Carl Arwidsson
Piteå, eller ja strax utanför är väl mer korrekt.
Här sen Nov 2002
Inlägg: 794
Trådstartare
06 Aug 2008 20:33
Re:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?
Det tackar vi för.
Ja figgz känner jag Vi får lösa det på nått sätt
_________________ Carl Arwidsson
Astra GSi 1,04:58 Kinnekullering
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798
06 Aug 2008 20:40
Re:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?
oj, nu känner jag mig inblandad
Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus
Josen
Göteborg
Här sen Aug 2004
Inlägg: 2043
06 Aug 2008 21:04
Re:
Figgz skrev:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?
oj, nu känner jag mig inblandad
Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?
Måndag kväll/em blir bra !
_________________ Joachim Osbeck
Lotus Elise S2 111
Figgz
Göteborg
Här sen Dec 2002
Inlägg: 6798
06 Aug 2008 21:23
Re:
Josen skrev:
Figgz skrev:
Josen skrev:
Har 4 st plåtfälgar till E30 (15") som sänkes
Hämta dem i västra Göteborg när det passar. Figgz skall låna mig sin skärmrullare har ni kontakt ?
oj, nu känner jag mig inblandad
Har du tid på måndag för att få skärmrullaren och bli av med lite tyska skolådefälgar?
Måndag kväll/em blir bra !
Kväll blir nog mer passande! Har första dagen efter semestern på måndag, kanske borde flexa in sent och flexa ut tidigt annars?
031-7470563 når du mig på om något skulle komma upp!
_________________ Fredrik Boivie
Kör nu Lotus Exige S2, tidigare Westfield & andra Lotus