| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Vw Golf mk1 GTI -82 reggad med bur
|
1210 besök totalt |
|
S: Vw Golf mk1 GTI -82 reggad med bur
Lägger ut åt en vän, tänkte att det kunde finnas intresse här.
Bilen är alltså en Vw golf mk1 från 82. Bilen är helt rostlagad i karossen av förra ägaren vintern -07 Dock valde han att rolla bilen vilket göt att lacken inte är den roligaste, men om man bara ska ha den som bus/banbil så varför inte? Det som är gjort med bilen då: Motor/växellåda 1,8l JJ orginal bottendel Portad, planad topp Autotech 286 graders kam TechTonics ställbart kamdrev Frästa ventilsäten, polerade ventiler portat insug spjällhus med större andra port från Audi 100 2,3 80 m.m. insugsrör Ställbar styrtrycksregulator från Audi 100 2,3 Protech 4-1 extraktor 2" avgassystem Polyurethan motorfästen Hårdare tryckplatta, kraftigare lamell orginal 020 FD låda från 1,6 GTi (lägre växlad än lådan som sitter orginal på 1,8 GTi) Chassi Coilovers Febi fjäderbenslagringar Bur Fjäderbensstag fram, bak Undre stag fram Borttagen främre krängningshämmare Hjul/bromsar ETA Beta KBA 6x14 ET 33 Yokohama A539 185/50 Brembo Max skivor och ferodo belägg fram org. trummor bak Interiör Gamla ratten Inget baksäte Borttagna dörrhantag Bur Batteriet i reservhjulsbaljan Huvudströmbrytare Exteriör Rensad baklucka Röktonade framblinkersglas Borttagna skärmbreddare och vindavvisare Huvlås Bilen är regbesiktigad med bur och allt, precis som den står. Så fullt laglig! Priset är Bud, men runt 17500 Nr: 0739631530 _________________ ///Gustaf Sjöstrand BMW E30 318is |
![]() |
SÄLJES
S: Vw Golf mk1 GTI -82 reggad med bur
|
1210 besök totalt |
