Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: M5 TURBO 1160hk 1300nm SÅLD
3241 besök totalt
Petri.
Fagersta
Här sen Jun 2008
Inlägg: 15


Trådstartare
S: M5 TURBO 1160hk 1300nm SÅLD

Postat: tis aug 12, 2008 12:06 pm Rubrik: M5 Turbo 1160hk

--------------------------------------------------------------------------------
Dags för bilbyte så säljer därför M5:an,har inte gått många mil sen den byggdes,ej besiktad och säljes med original 17",den går sjukt bra,har aldrig ens testat och köra på 1.8 mappen,går lite för bra på bara 1.3bar.
Pris 250000kr,prutar ej på det,är lätt värd det,sitter bara finaste grejerna i maskin,ett billigare inbyte kan jag tänka mig men då är bytespriset lite högre.

Se länk nedan för mer info om bilen.
http://www.pure-pf.com/phpBB2/viewtopic.php?t=14759&highlight=petr . . . .

bmw_turbo_@hotmail.com
070/4978749

/Petri

_________________
Petri Riippi
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Hej!

Jag såg nån film från er provkörning av bilen Vad gör den 0-200km/h egentligen? Inga problem att spinna i 200km/h heller va?

Sjukt fin och snabb bil!


_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
Petri.
Fagersta
Här sen Jun 2008
Inlägg: 15


Trådstartare
Den går ruskigt bra,vet inte vad den gör 0-200 på men fort går det,ska lätt klara en nia på strippen med lilla mappen,spinner gör det men det bär iväg nå sjukt ändå.

/Petri

_________________
Petri Riippi
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Synd att vi inte bor närmre varandra, jag hade gärna åkt med på en tur för att känna draget

Lycka till med försäljningen!

Jag hjälper dig att lägga ut några bilder från din tråd om det är ok?






_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Re:

Petri. skrev:
Den går ruskigt bra,vet inte vad den gör 0-200 på men fort går det,ska lätt klara en nia på strippen med lilla mappen,spinner gör det men det bär iväg nå sjukt ändå.

/Petri


Vad gör den runt Knutan .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
Nisse977
Göteborg
Här sen Aug 2005
Inlägg: 3410



Re:

Stacken skrev:
Petri. skrev:
Den går ruskigt bra,vet inte vad den gör 0-200 på men fort går det,ska lätt klara en nia på strippen med lilla mappen,spinner gör det men det bär iväg nå sjukt ändå.

/Petri


Vad gör den runt Knutan .

Svarta streck runt hela banan

_________________
Nils Ljung
BMW 325i -87 (banrace edition)
600hk, 800Nm på BANA
Citera
FredrikÅ
Skåne
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2640



Re:

Stacken skrev:
Vad gör den runt Knutan .


Vad gör din egna bil runt Knutan?

_________________
--
Citera
hartge
åtvidaberg
Här sen Maj 2005
Inlägg: 687



Re:

Stacken skrev:
Petri. skrev:
Den går ruskigt bra,vet inte vad den gör 0-200 på men fort går det,ska lätt klara en nia på strippen med lilla mappen,spinner gör det men det bär iväg nå sjukt ändå.

/Petri


Vad gör den runt Knutan .
ngt snabbare än din m3a

_________________
Pierre Rosenholtz

bmw 530D Touring -10
Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003
Inlägg: 3597



Re:

FredrikÅ skrev:
Stacken skrev:
Vad gör den runt Knutan .


Vad gör din egna bil runt Knutan?


Jag vet inte än Sluggo .

hartge skrev:
Stacken skrev:
Petri. skrev:
Den går ruskigt bra,vet inte vad den gör 0-200 på men fort går det,ska lätt klara en nia på strippen med lilla mappen,spinner gör det men det bär iväg nå sjukt ändå.

/Petri


Vad gör den runt Knutan .
ngt snabbare än din m3a


Det tror jag inte, speciellt inte på rakan .

_________________
Pierre Stackbom
I djungeln av begagnade bilar
Citera
SÄLJES
S: M5 TURBO 1160hk 1300nm SÅLD
3241 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande