Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: BMW 530/540 Touring "SÅLD"
1759 besök totalt
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44


Trådstartare
S: BMW 530/540 Touring "SÅLD"

Har en 530 Touring som motorn skar på, då stoppades en 540 motor ner i stället. Motorn var köpt från skroten och dom upp gav att den skulle ha gått 14000 mil. Den har, farthållare, elhissar, elstolar med minne, sportstolar i skinn, asc, dubbla takluckor, ny generator har gått 7mil, kopplingscylindern är ny, S däcken är bra klarar nästa sommar också (Beroende hur mycket man kör) men minst 1000 mil, V däcken är fabriksnya har gått ca 100 mil Nokia hakkapiliitta 4, Jag böt motor och koppling när bilen hade gått 24700 mil 2006-05-?? och i dag 2008-08-11 har den gått 25400 mil. ny olja i samma veva som jag böt generator, skatten är ny betald och får köras till 2009-05-31. Kliman fungerade innan magnetkopplingen skar ihop. M5 avgassystem från kattarna och bak, chippad, sportluftfilter, Motorkåpan finns men är inte monterad.

De som är dåligt är att bara förardörren är rostig men annars så ser den bra ut.
Glasluckan på bakluckan går inte att öppna men den vanliga luckan funkar.


23000:-

Diskuteras vid snabb affär, ev byte dyrare bil men oxå gärna rolig.

Douglas 070-783 14 03

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
rsrper
gotland
Här sen Aug 2005
Inlägg: 70



Är det dragkrok på den? Ser ut att vara en lucka där bak på spoilern till kroken.
Är vinterhjulen på alufälg

_________________
Per Törner
Citera
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44


Trådstartare
Re:

rsrper skrev:
Är det dragkrok på den? Ser ut att vara en lucka där bak på spoilern till kroken.
Är vinterhjulen på alufälg


Nej det är ingen krok, det är bara jag som inte har tryckt till luckan ordentligt efter en boksering. Nej dom sitter på fina plåtisar, men om jag har kvar bilen till vintern så blir det nog ett par alufälgar till v-däcken.

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
tyskstuk
Malmö
Här sen Jan 2008
Inlägg: 392



Hade du inte sålt e30:n till mig som tycks tömma mitt konto varje månad så hade jag köpt denna direkt
Har länge velat ha en manuell touring med stora åttan. Finns den kvar i vår så får du säga till.

_________________
Peter Pileryd

BMW e30 Alpina V8 (M3 Leichtbau) www.acm-ab.se
Citera
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44


Trådstartare
Re:

tyskstuk skrev:
Hade du inte sålt e30:n till mig som tycks tömma mitt konto varje månad så hade jag köpt denna direkt
Har länge velat ha en manuell touring med stora åttan. Finns den kvar i vår så får du säga till.


Ja vi får väl se hur det går, jag har inte bråttom att sälja den men har lite platsbrist bara om jag hittar en Alpina B10 Touring eller en vettig M5 E39 eller något annat kul.

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
skywalker
Stockholm
Här sen Maj 2004
Inlägg: 208



jag har ju min hoj som du kan byta mot annars, 500cc 4taktare

_________________
- Magnus Ripén
- Bmw 2002
Citera
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44


Trådstartare
Re:

skywalker skrev:
jag har ju min hoj som du kan byta mot annars, 500cc 4taktare


Är det din VOR så är det en kanon hoj med skysta grejer orginal men det är en lite udda hoj för den som inte vet vad det är. Sen har jag fortfarande inget hojkort

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
BMW346
Stockholm
Här sen Mar 2008
Inlägg: 44


Trådstartare
Ingen som behöver en touring?

Nytt pris 23000:-

_________________
Douglas Ebbersten
Citera
SÄLJES
S: BMW 530/540 Touring "SÅLD"
1759 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande