Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 5848 besök totalt |
29 aug endast 15bilar på hela Nordslingan!
Någon som är intresserad, per automatik lär det gå fort eftersom det inte är någon trafik, 15 bilar på ringen är lika med helt fritt. 5 platser kvar Kontakta Dale på http://www.rsrnurburg.com/ Friday August 29th This is open pit-lane, running from 2pm 'til 5pm. Filming is allowed. It's full-speed, full-straight. There are only 15 cars on this maximum and entry is _350 for one driver and one car. So far we have 10 people booked on this. _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Jihha, 3 Svenska bilar bokade, de lär för alltid minnas just denna dag. Tänk att vara 15 bilar på fulla ringen varvet och alla andra 200 TF förare står och väntar på öppningen fre eftermiddag medan de stilla har ringen för sig själva:racesmile
![]() 2 platser kvar, ni kan PMa mig om ni är intresserade ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Se ovan! Jag pratade med dem och bokade tre platser. Av vad jag förstod är det fullt nu.
Nu är det bara att be till vädergudarna. Fint väder och 15 bilar på hela Nordslingan. Det måste väl ändå vara definitionen av paradiset ![]() |
||||||
Re:
Jag har en skön bulitcam video rec med minnes kort som man fort kan sätta kortet i datorn och se på en vacker folktom naturskön bana, du kan låna den om du vill ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
Jag har också en sådan kamera, hade varit kul att få använda den själv ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re:
Gör allt jag kan för att få in dig samt Patrick(gula GT3) samt förhoppningsvis David, han hade ju så fin bil ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re: 29 aug endast 15bilar på hela Nordslingan!
Finns du att få tag i under torsdagen den 21:a? ![]() |
||||||
Verkar som om Daniel och Patrick skulle få plats, i övrigt verkar det fullt
![]() Alla ni lyckliga kan kolla in min film i signaturen, det var under RMAs trackday under F1 2007, notera att det då var tot 120st bilar på banan, ehh de ser inte så tjock ut på banan va under dessa förhållande, givetvis kollade några F1 samt depå häng är alltid större än man kan tro. Ni är 15 ![]() _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Det finns för tillfället gott om plats att köra på ringen den 27 aug...fullt varv. Skillnaden här är att det är 120bilar som deltager, vilket ändå får anses som väldigt fina omständigheter att köra ring. De flesta hänger ändå mest i depån.
pris ca 690euro tror jag det var(nästan 1 hel dags körning) _________________ Mvh/Göte Sjögren |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Daniel Gudmundsson Kör BMW |
||||||
Re:
Kommer du ändå???? _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
För denna unika upplevelse blir det Hamburg-Ringen-Hamburg över dagen. Vad gör man inte för att få åka helvarv... I och för sig har jag ju kört helvarv själv 1995, men det var i en 50 hk Polo -77 och räknas liksom inte. Höll dock stumt under bron! ![]() _________________ Nordschleife: 626 varv |
||||||
Re:
![]() Lite sweet talk hemma, och hänga med på Pisten? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2, 3 >> 5848 besök totalt |