Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Scalextric Digital Super GT Bilbana
2263 besök totalt
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292


Trådstartare
S: Scalextric Digital Super GT Bilbana

Nyskick. Uppackad 1 gång och använd ca 1 timme.
3st bilar.
676cm lång bana plus en extra hårnålskurva på ca 100cm.
Nypris: 3100 + 600 för hårnålskurvan.

Säljes pga att den inte får plats i lägenheten (kräver 280x140cm exkl. hårnål)

2500kr eller bytes mot 16" fälgar till VW Corrado G60 (4x100) och då helst Borbet A

Skickas ej! Antingen hämtas den i Örebro eller så ordnas transport på annat sätt.

Ring mig på 0730848353

_________________
Anders Igelström
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292


Trådstartare
Upp

_________________
Anders Igelström
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292


Trådstartare
Upp

_________________
Anders Igelström
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003
Inlägg: 8008



Har du nån bild på härligheten?

_________________
Jocke Hellqvist.
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292


Trådstartare
Ja för tusan.


_________________
Anders Igelström
Citera
p. johansson
vårgårda
Här sen Jan 2005
Inlägg: 527



är banan fortfarande till salu?

_________________
peter johansson
Citera
igloo
Örebro
Här sen Jun 2006
Inlägg: 292


Trådstartare
Såld

_________________
Anders Igelström
Citera
SÄLJES
S: Scalextric Digital Super GT Bilbana
2263 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande