| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: 2.3 motor från saab 9-5 (defekt)
|
438 besök totalt |
|
S: 2.3 motor från saab 9-5 (defekt)
Har en 2.3t motor ståendes som jag tänkte kolla intresset på. Är vevlagerras på den, har inte skruvat isär den nå mer eftersom mitt motorstativ är upptagen av en rb26'a. Är bara motor, topp, insug och grenrör som kommer med. Finns i Surahammar, 3mil utanför Västerås. Pris: Ge bud, men allt för snåla så får den nog stå kvar i hörnet och skämmas
PM eller mail, markysan@hotmail.com _________________ Markus Vidman |
![]() |
SÄLJES
S: 2.3 motor från saab 9-5 (defekt)
|
438 besök totalt |
