| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
......
|
1220 besök totalt |
|
lite reklam för denna kaross/motor kombo måste jag göra. en kompis åkte med lilla m5 maskinen på 3,6 liter i e30 karrossen och han körde 12,x sekunder på strippen. så det är verkligen stöt i en sån här kärra.
kör brallorna av en m3, m5, z3m. _________________ Sammy Lundin |
||
|
Re:
ja det krävs bara lite mer mappning så.. körde lite idag å det va fuktigt på vägen, oj va det sladdar, jätte kosntigt=) nu 120 00:- _________________ Marcus Bruzelius sportquattro s1 sportquattro rs6 |
||
![]() |
SÄLJES
......
|
1220 besök totalt |
