Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K:diffbroms till capri mk3
2 besök senaste veckan (923 totalt)
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
K:diffbroms till capri mk3

Är inte till mig själv utan en polare som är lite kass på dehär me internet

Diffbroms passande en capri mk3 sökes.

Mvh Emil Jönsson

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
upp!

Nu har han fått tag på insug och förgasare.. nu letar han bara efter en vass gatkam.. kom igen, ja vet att ni sitter o håller på saker

_________________
Emil Jönsson
Citera
Jesper L
Ängelholm
Här sen Jul 2004
Inlägg: 493



Kolla med Håkan "old Blue oval" om han har ngt Pinto grejs kvar.

_________________
Jesper Leidig

Skoda Octavia 1,6 -99
Harley Davidsson Sportster 1200 Sport
Vespa Touring 150cc 1961
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Polarn har redan vatt o hälsat på hos håkan.. han hade visst en kam men den var rostig o kass eller va de var han sa..

_________________
Emil Jönsson
Citera
Baronen
Staffanstorp
Här sen Apr 2007
Inlägg: 277



Jag har en kam liggandes hemma. Inköpt på Burton i fjol och aldrig använd. Finns vippor, fjädrar m.m. med.
Kommer inte ihåg specen på den, men kan kolla upp det när jag kommer hem.
Behöver han mer grejor? har en del liggande.

_________________
Carl Wrangel
MK Indy
Familjekombi Mondeo
Golf 1,6 FSI
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Du kan pm'a mig ditt nummer så kan ja vidarbefodra de till honom så får han ringa o prata med dig Blir nog enklast!

_________________
Emil Jönsson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
bump med lite update i första inlägget

_________________
Emil Jönsson
Citera
Thorezzione
Skellefteå
Här sen Mar 2008
Inlägg: 3

Ny på att skriva
inlägg i forumet


Fälgarna kanske kan vara TSW modell "Hockenheim"? Väldigt likt iaf...

_________________
Leif Thoresson
Citera
Emil Jönsson
Ängelholm
Här sen Jun 2005
Inlägg: 897


Trådstartare
Nu är fälgar inhandlade också så nu är det bara en schysst diffbroms som behövs.

_________________
Emil Jönsson
Citera
therealpinto
Skellefteå
Här sen Dec 2002
Inlägg: 5963



Det är riktigt svårt att hitta begagnade diffbromsar till Atlasaxeln i Sverige.

Det finns gott om nya diffbromsar, men räkna med dryga 7000 kr och uppåt. Men med tanke på att en beggad diff med renoveringsbehov ofta kostar 4000-5000 kr är det inte såååå blodigt.

/Gustaf

_________________
---/In search of Maxwell's demon---/
Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till...
SFRo-besiktningsman i Skellefteå
Citera
SÄLJES
K:diffbroms till capri mk3
2 besök senaste veckan (923 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande