Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K:varv på ringen
1071 besök totalt
AndersC
strängnäs
Här sen Jan 2005
Inlägg: 347


Trådstartare
K:varv på ringen

Nån som sitter på lite varv till RINGEN, åker ner nästa onsdag
anders c
0704175407

_________________
ANDERS CALMEGÅRD
Citera
houke
Utanför Trelleborg/Skaune :)
Här sen Jul 2006
Inlägg: 717



Hej Anders

Har 2 kort med 1varv på varje

300:-

Henrik

_________________
Henrik Hellman
BMW 1M -12
BMW M3 E36 Limo-98
BMW 530D Touring M-sport LCI-07
Citera
qvisfr
Lidköping
Här sen Aug 2005
Inlägg: 4017



men du ska väl inte köra nåt???

_________________
Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447
PCS 9581 / BMWSC 650
BMW M3 E46 SMG 2002
Citera
AndersC
strängnäs
Här sen Jan 2005
Inlägg: 347


Trådstartare
Re:

Qvisfr skrev:
men du ska väl inte köra nåt???

joru nu ska det bli åka av AUDI DTM SLSRRR=

_________________
ANDERS CALMEGÅRD
Citera
AndersC
strängnäs
Här sen Jan 2005
Inlägg: 347


Trådstartare
Re:

Houke skrev:
Hej Anders

Har 2 kort med 1varv på varje

300:-

Henrik



du har pm

_________________
ANDERS CALMEGÅRD
Citera
Tboy2
Katrineholm
Här sen Dec 2005
Inlägg: 318



Ringen

Har också 2 varv kvar på 2 kort.

Samma pris 300:-

/Tommy

_________________
___________________________

Tommy Karlsson
Porsche 996TT-02
Citera
AndersC
strängnäs
Här sen Jan 2005
Inlägg: 347


Trådstartare
Re: Ringen

Tboy2 skrev:
Har också 2 varv kvar på 2 kort.

Samma pris 300:-

/Tommy

tjena grabben
har lagt ett pm till dej

_________________
ANDERS CALMEGÅRD
Citera
SÄLJES
K:varv på ringen
1071 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande