| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Defa billarm 821X-G SÅLT!!
|
740 besök totalt |
|
S: Defa billarm 821X-G SÅLT!!
Hej! Jag har ett helt nytt Defa billarm som heter 821X-G som är gjort för gamla bilar som inte har egen inbyggd startspärr Larmet har egen startspärr och glasskrossdetektor, brytare för motorhuven mm.
Det har inte blivit av att jag installerat larmet, och nu har jag eget garage också, så jag känner inte samma behov av larm numera. Nypris: 3000kr. Mitt pris: 1500kr eller bud nisse977@hotmail.com 0702205538 Finns i Göteborg men kan skickas om köparen betalar frakten. Mvh Nisse
_________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA
|
![]() |
SÄLJES
S: Defa billarm 821X-G SÅLT!!
|
740 besök totalt |

