Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
K: 4st kompletta hjul till SAAB (4x114,3)
1440 besök totalt
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
K: 4st kompletta hjul till SAAB (4x114,3)

Önskar 4st däck på fälg till min båttrailer. Nån gammal saab 99/900 orginalfälg vore fint.
Gärna aluminium och gärna inte alltför avskräckande skick.
om det är samma däcksmodell på alla 4 fälgarna är det ett plus.

Betala kan jag göra, om så önskas, annars kommer jag bara och hämtar skiten.
Jag söker privata skrotupplag som med fördel ligger i Västra Götalandsregionen.

Tel: 0735 015003

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
Andreas O
Karlstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 579



4 st EMS fälgar med däck finns strax norr om Karlstad. Skickar ogärna.
Bild: http://www.virtual-toy-shop.com/Neo/Saab/99silver.JPG

Har även 4 st silverspoke med däck, vill dock minnas att en fälg är skadad på insidan, men borde funka på en kärra.
Bild: http://jpowell.tripod.com/saab-wheels/99-900/saab-alloy-silver_spoke.j . . . .

Bud?

_________________
A n d r e a s O t t o s s o n
Citera
Andreas O
Karlstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 579



EMS fälgarna hittade en ny ägare idag.

_________________
A n d r e a s O t t o s s o n
Citera
Vegge
Torshälla
Här sen Feb 2006
Inlägg: 17



Har 4st aerofälgar, däcken är väl sådär. PMa om du vill köpa.

_________________
Markus Pettersson
En hög Saabar
Citera
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
Vi testar, och ser om nån mer har inventerat bakom garaget...

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
Christian Carlsson
Åmål
Här sen Mar 2003
Inlägg: 371



Re:

David Berglund skrev:
Vi testar, och ser om nån mer har inventerat bakom garaget...


Hej, sonen har fyra fälgar liggandes, utan däck som du gärna får ta.

De är av denna typen ("nätbild"):


_________________

/LOLA-Christian
Citera
David Berglund
Lidköping
Här sen Jan 2003
Inlägg: 731


Trådstartare
Fälgar

Tjena!

Det låter som ett erbjudande i min smak.
om även sonen bor i Åmål, har jag sällan vägarna förbi där, men jag har heller ingen brotska.

Jag tar kontakt igen om jag tänker mig åka i de trakterna.

Mvh
David

_________________
David Berglund
Ingen Scirocco RSi
Citera
Christian Carlsson
Åmål
Här sen Mar 2003
Inlägg: 371



Re: Fälgar

David Berglund skrev:
Tjena!

Det låter som ett erbjudande i min smak.
om även sonen bor i Åmål, har jag sällan vägarna förbi där, men jag har heller ingen brotska.

Jag tar kontakt igen om jag tänker mig åka i de trakterna.

Mvh
David


opps...
vi hade visst städat i garaget, dom finns inte mer.......
Ledsen att jag gav dig falska förhoppningar.

/Christian

_________________

/LOLA-Christian
Citera
SÄLJES
K: 4st kompletta hjul till SAAB (4x114,3)
1440 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande