Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Golf Cab - 89
968 besök totalt
Mattepat
Saxtorp
Här sen Jul 2008
Inlägg: 226


Trådstartare
S: Golf Cab - 89

Tjena,
En riktig klassiker till salu.
Den har nyss passerat 12 000mil.
Cabben är bytt för något år sedan, fräsch och fin.

Följande har jag bytat.
Topplockspackning
Vattenpump
Generatorrem
Yttre drivknutsdamask höger fram
Strålkastare fram

En trevlig bil som är billig att äga och köra. Besiktigad och skattad.

pris: 25 000kr

ring!
0768-945818

Ev byte större bil, helst med drag.

MVH / Mattias


_________________
Mattias olefeldt
Team Blyfot
Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Inte intresserad av ett byte längre???

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Mattepat
Saxtorp
Här sen Jul 2008
Inlägg: 226


Trådstartare
Nemen hallå. Jo det är fortfarande intressant, men jag väntar fortfarande på ditt samtal ju Eller hur?

_________________
Mattias olefeldt
Team Blyfot
Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



Du har PM.

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Mattepat
Saxtorp
Här sen Jul 2008
Inlägg: 226


Trådstartare
Uppinen!

_________________
Mattias olefeldt
Team Blyfot
Racebilen: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=53869&postdays=0&postorder=asc&start=0
Citera
SÄLJES
S: Golf Cab - 89
968 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande