| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50
|
1 besök senaste veckan (2221 totalt) |
|
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50
Kolla min biltråd för bilder. Jag vill ha 2000 kr för dem. om du råkar ha en Nikon D70 eller D80 och vill ta hjulen som dellikvid, så går det också bra.
_________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re: S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/
Vad är det Borbet fälgar? Edit: Borbet C vart det visst. Hoppades på att det var Borbet T...
_________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
|
Re: S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/
Tack för att du la in bilden. Kanske skulle tillägga att det är 4x100 ET35. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re:
De är lagliga, men inte mycket mer - om jag minns rätt; de ligger i Falkenberg, så jag kan inte kolla just nu. Åka söderut skulle möjligen kunna funka om jag kan kombinera det med något annat, men då blir det nog tidigast nästa helg. _________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
|
Re:
Inga problem.
_________________ Dennis Kullman Miata -93 clubräser Lotus Exige S240 2010 |
||||
![]() |
SÄLJES
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50
|
1 besök senaste veckan (2221 totalt) |
