Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50
1 besök senaste veckan (2221 totalt)
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383


Trådstartare
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50

Kolla min biltråd för bilder.
Jag vill ha 2000 kr för dem.
om du råkar ha en Nikon D70 eller D80 och vill ta hjulen som dellikvid, så går det också bra.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
robber
08
Här sen Mar 2003
Inlägg: 5750



Re: S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/

Dennis Kullman skrev:
Kolla min biltråd för bilder.
Jag vill ha 2000 kr för dem.
om du råkar ha en Nikon D70 eller D80 och vill ta hjulen som dellikvid, så går det också bra.


Vad är det Borbet fälgar?

Edit: Borbet C vart det visst. Hoppades på att det var Borbet T...


_________________
R0b1n F0rsb3rg
"Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver"
______________________
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383


Trådstartare
Re: S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/

robber skrev:
Dennis Kullman skrev:
Kolla min biltråd för bilder.
Jag vill ha 2000 kr för dem.
om du råkar ha en Nikon D70 eller D80 och vill ta hjulen som dellikvid, så går det också bra.


Vad är det Borbet fälgar?

Edit: Borbet C vart det visst. Hoppades på att det var Borbet T...



Tack för att du la in bilden. Kanske skulle tillägga att det är 4x100 ET35.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
Percival
Malmö
Här sen Aug 2008
Inlägg: 58



Hur slitna är däck och kan du tänka dig köra halva vägen till Malmö?

_________________
Olle Olsson
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383


Trådstartare
Re:

Percival skrev:
Hur slitna är däck och kan du tänka dig köra halva vägen till Malmö?

De är lagliga, men inte mycket mer - om jag minns rätt; de ligger i Falkenberg, så jag kan inte kolla just nu. Åka söderut skulle möjligen kunna funka om jag kan kombinera det med något annat, men då blir det nog tidigast nästa helg.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
P.Hagel
Växjö
Här sen Okt 2004
Inlägg: 579



15" stålfälgar Golf/Corrado g60 med däck i byte ??

_________________
Patrik Hagel

Åker
Volvo XC60-D4-2015
Glider Volvo C70 2.4T Cab.2004
Skruvar Golf GTi 1983
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383


Trådstartare
Re:

P.Hagel skrev:
15" stålfälgar Golf/Corrado g60 med däck i byte ??

Sorry, endast pengar.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
Percival
Malmö
Här sen Aug 2008
Inlägg: 58



Ber om ursäkt för jag inte har svarat tidigare (Datorproblem)
Var inte tillräckligt vaken när det gällde däcken.
Jag är ute efter R-däck och måste därför tacka nej.

_________________
Olle Olsson
Citera
Dennis Kullman
Halmstad
Här sen Jun 2003
Inlägg: 2383


Trådstartare
Re:

Percival skrev:
Ber om ursäkt för jag inte har svarat tidigare (Datorproblem)
Var inte tillräckligt vaken när det gällde däcken.
Jag är ute efter R-däck och måste därför tacka nej.


Inga problem.

_________________
Dennis Kullman
Miata -93 clubräser
Lotus Exige S240 2010
Citera
SÄLJES
S: mina gamla gula Borbet 15x7 med slitna Toyo T1-S 195/50
1 besök senaste veckan (2221 totalt)
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande