| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Golf GTI 16v -90
|
522 besök totalt |
|
S: Golf GTI 16v -90
Hej ska nu sälja av skönheten för andra projekt. Bilen i fråga är en GTI 16v -90a som är i bra orginal skick, dock står mätaren på 28k (gått tur och retur Tysk-Sve inom arbete av någon av dom första ägarna) inga bus mil vill säga, förra ägarna var ett medelålders par. Jag är 7e ägaren. Den rosten jag har hittat på bilen är två små blommor under bagageluckan (som en 50öring) annars verkar den befriad. Aldrig varit rostlagad och lacken ser helt ok ut minus dock på stenskott på huv. Motor och låda är felfria, startar alltid utan prob, börjar närma sej en service dock. Massa papper på ny kopplingssats etc etc, reperationer gjorda för 30k dom senaste 3 åren. Ända som inte är orginal på bilen är Simons sport system och Power röret. Invändigt är bilen felfri, inte ett hål när någon stol eller baksäte (väldigt fint skick på klädslen), inga hål för högtalare eller trams iheller. Bilen är utrustad med centrallås, larm och orginal startspärr (allt funkar kladerfritt). Är där några oklarheter så bara fråga på! Priset då, ja inte under 15k eller hbj Kan även ta en Bmw eller Alfa Romeo 75 av trevligare karaktär i byte.
_________________ Danny Svensson Bmw 325 Coupé -92 (dagligskutan) Bmw M535i -87 Diamantsvart Bmw 323i sport -79 (samlaråk) |
![]() |
SÄLJES
S: Golf GTI 16v -90
|
522 besök totalt |

