| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: garage rensning
|
1688 besök totalt |
|
hej hej! Här kommer en liten lista som skall säljas ifrån garaget! Aprilia Rally Moppe går i 75km/h behöver snyggas till lite 4000:- Peltor hjälm med intercomp Small i storlek NY 2500:- Peltor hjälm G7 tror jag för det är HANS clips på! Storlek M beg. 1500:- Broms OK Porsche 996 carrera -98 Fram 4kolvsok ny renoverade 3000:- BMC Koniskt öppet filter med anslutning på 95mm i diameter 400:- en liten SPAL fläkt tryckande använd 30min 500:- En stor SPAL fläkt sugande som är lite defekt 150:- Ytter RIM till Porsche 996cup fälg 1½x18 beg men som ny 800:- oljekyl SETRAB 12raders 280mm brett 2st beg 600:- för båda SVARTA Race skor som köptes på Bholins Racing i Karlskoga pga glömde min egna använda 60min ToORA storlek 43 1500:- Spacers till bmw E30 50mm 500:- Spacers till bmw E30 30mm 300:- ena nav ringen är borta. Spacers till Mercedes Benz 40mm 500:- 29tums tv 13år gammal Panasonic 500:- videobandspelare JVC 300:- Sen till er som vill ge eran son/grann sonen en fin hjulklapp så har jag 65cc cylinder och en passande 20mm förgasare med insugsrör till Honda MT5 700:- för detta Jag har bilder på allt men orkade inte lägga upp alla så hör av er om ni är intresserade för någonting! KOM Å KÖP /nikke P.S. jag har en E30 4dörrars stående som är i bra skick, men den är dyr så inga skambud på min ögonsten.
_________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
||
Har du ngr bilder på oken? vad är de gjorda till för skivdiametrar? Ingår belägg? Mvh Kristofer _________________ MVH Kristofer Eklund [Kristofer Eklund Motorsport] KEM SuperMini (Projekt) Lexus nx450H -24(Bruksbil) Vw polo Tdi-13 (Bruksbil) |
||
|
Re:
gängorna är helt ok de ha suttit en säsong på min Camaro cup bil _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
||
|
Re:
325im svensk sålt -89 272 kam exktraktor grenrör 2x2tum hela vägen toppen är iordning gjord HR coilover gjord för att gå snabbt på bana! _________________ Niklas johansson The Hardest cars to chase are GERMEN CARS- L.A.P.D |
||
![]() |
SÄLJES
|
1688 besök totalt |