Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5183 besök totalt |
Tillräckligt Hardcore?
Måste bara posta denna, kan vara fel forumdel men det känns rätt. Har vår kära kollega i ACS som blivit liiiite förtjust i Ringen, nedan dök upp i telefonen på söndag morgon... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Får vi bara hoppas, han inte går loss med spa och andra banor också ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
om du skall ha med namn så får den nog allt bli lite större än min. _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Re:
Såg den på FB Peter! Coolt! JAg vågar ju inte så....men ska du inte tatuera in din BTG tid också?? ![]() _________________ Fredri k Q vis ander / NS BTG 8.05 / 447 PCS 9581 / BMWSC 650 BMW M3 E46 SMG 2002 |
||||||
Re:
Tackar =) Med lite tur så minskas tiderna då och då. Visst, nu kommer la kommentarerna att hagla " du blir inte snabbare" så det kan ju bli ont om plats... =) _________________ Peter Blomberg Audi ClubSport. WestCoast Racing |
||||||
Re:
Vad har vi inte diskuterat tidigare om Ringen, scrolla ner en bit på den här sidan så får ni se: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Det kan ju bli som han den här killen som tatuerar en pusselbit på kroppen för varje stad han besöker. Får tatuera varje rejsbana man kört på
![]() |
||||||
Eftersom det är såna höjdskillnaderskulle det väl kunna gå att kombinera kurvor och höjdkurvor så man kan få till slingan runt armen istället. Kroppen är ju tredimensionell precis som banan på riktigt, då känns det lite begränsat att bara använda en platt representation.
Sen kommer frågan om vilken kroppsdel som mest liknar Eilfelbergen ![]() Finns det inte Nürburgring att ha på lämplig finger? |
||||||
Re:
Vilken tur att jag skooja till det lite då, men den är Cool ! Jag ska nog göra en på armen tror jag ![]() _________________ ANDERS CALMEGÅRD |
||||||
Re:
Vilken tur att jag skooja till det lite då, men den är Cool ! Jag ska nog göra en på armen tror jag ![]() Tack! Låter som en bra plan ![]() ![]() _________________ Jesper Prytz 911, GT3 MKII - 04 VW Tuaureg V6 Vw Passat Tdi 1,9 Opel Vivaro - 10 |
||||||
Re:
Naveln = Rävgrytet? _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1, 2 >> 5183 besök totalt |