Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (22973 totalt) |
S: BMW M3 E36-94 *färdig för banan* "SÅLD"
Ska ev sälja M3:an i förmån för nått nytt kul. Bilen är en alpinvit 94:a (286hk) i mycket fint skick. Utrustning utöver orginal: *Bilstein Pss9ClubSport med Millway ställbara topplagringar samt millways bakre "fjäderstopp" (gått100mil) *Millway bakre stora stålbussning (gått 100 mil) + PF bärarmsbussningar *Ställbara H&R Krängningshämmare Fram & Bak (gått 4-500 mil) *Tarox bromsskivor fram med Gula Pagid RS29 fram, orginal skivor med Taroxbelägg bak. *Stålomspunna bromsslangar runt om * Köhler rfr avgassystem från kattar och bak, finns även kattersättare.. *GreenCotton Sport filter i luftburk *RFR främre fjäderbensstag *1st Sparco Evo stol ( som ny) med 6-punkts rött GA bälte *Sabelt moccaratt (som ny) *4st orginal "Cabfälg" 8,5x17 et41 med 235/40-17 Toyo R888 (slitna) även 2x7,5x17 framfälg medföljer. Bilen är HELT rensad invändigt (ingen asfaltmatta etc) och bilen väger raceklar 1275 kg (halvtank, utan förare). De flesta orginal delar medföljer... Har gått 1,26 Superstage och 1,10 på knutan.... Pris: 90 000:- EJ Prutbart! pm eller slå en signal på : 0706-322930 Fler bilder kommer ![]() _________________ Joakim Gunnarsson |
||||
Re:
Jag har inte reggat den för 1 passagerare än för jag hade tänkt att sätta in bur nu i vinter om jag inte säljer och sen regga den. Priset kan diskuteras vid intresse men ska man ha ett fint utgångs objekt och sen köpa grejer så springer pengarna iväg! _________________ Joakim Gunnarsson |
||||
Jocke, vill inte verka negative, men din bil är en -94 `= Helfordonsgodkänd
Tyvärr omöjlig att regga om med bur/antal passagerare. var en annan på Rejsa som okså ville exakt samma sak med en -94:a tidigare. _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Jag har en -94:a som inte är helfordonsgodkänd så det där med årsmodeller stämmer inte, tror att E36 inte blev det förrän vid -96-97. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||
Re:
E36 finns helbilsgodkänd från 96 vad jag vet så 94 ska vara coolugn, har även för mig att första helbilsgodkända kom 95 och var en Opel dock kan ju bilprovningen fara med osanning.. Hoppas i vilket fall du får den såld den ser bra mysig ut! Mvh Matte _________________ Mathias Hellström |
||||
|
||||
Re:
dåså, bra jag hade fel där då. Lycka till med försäljningen ![]() _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re:
Jocke, vad har jag sagt om "pissekurar" ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Henrik Hellman BMW 1M -12 BMW M3 E36 Limo-98 BMW 530D Touring M-sport LCI-07 |
||||
Re:
![]() ![]() _________________ Joakim Gunnarsson |
||||
![]() |
SÄLJES Sportbilar, banpreppade gatbilar
![]() |
1, 2, 3 >> 3 besök senaste veckan (22973 totalt) |