Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Skruva banåkabil
Någon som har erafenhet av KW Competition chassie?
682 besök totalt
Patrik Skoog

Här sen Apr 2005

Trådstartare

Har varit i kontakt med KW`s motorsport avdelning och fått info mm och de verkar ha koll på läget. Prismässigt är det riktigt vettigt både för 2 vägs och 3 vägs systemen och dessutom så kan man beställa precis som man vill ha det utan att det kostar extra thumbs up De verkar ha stor erfarenhet från tyska serier och även specifikt från BMW E46 där jag är extra intresserad av att få en bra lösning

Se: http://kw-gmbh.de/de/30_Produkte/30_KW_Competition/index.php

Någon som har erfarenhet av deras competition serie? (skall enligt dem själva inte förväxlas med variante 1,2&3 som är "gat kitt")

Ängelholm
Här sen Mar 2003

Det verkar vara väldigt vanligt bland bilarna man ser på Nordslingan och väldigt populärt på E46 M3:or det var väl med ett sådant Loaded satte nuvarande rekord tid tex. Så det borde vara en hög kvalite. Jag tror även det är en vanlig uppdatering på senare 911:or gt3 - 2 osv. om det är prisvärt vet jag inte..... Men man vet ju aldrig vad det kostar förrens man kollat upp ju det man själv vill ha.
Hade jag varit i chassie köpar tagen så hade det varit ett alternativ thumbs up

682 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande