| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Någon som har erafenhet av KW Competition chassie?
|
682 besök totalt |
|
Har varit i kontakt med KW`s motorsport avdelning och fått info mm och de verkar ha koll på läget. Prismässigt är det riktigt vettigt både för 2 vägs och 3 vägs systemen och dessutom så kan man beställa precis som man vill ha det utan att det kostar extra
Se: http://kw-gmbh.de/de/30_Produkte/30_ Någon som har erfarenhet av deras competition serie? (skall enligt dem själva inte förväxlas med variante 1,2&3 som är "gat kitt") _________________ Patrik Skoog |
|
Det verkar vara väldigt vanligt bland bilarna man ser på Nordslingan och väldigt populärt på E46 M3:or det var väl med ett sådant Loaded satte nuvarande rekord tid tex. Så det borde vara en hög kvalite. Jag tror även det är en vanlig uppdatering på senare 911:or gt3 - 2 osv. om det är prisvärt vet jag inte..... Men man vet ju aldrig vad det kostar förrens man kollat upp ju det man själv vill ha.
Hade jag varit i chassie köpar tagen så hade det varit ett alternativ _________________ Kör BMW......... M3 GT, 1502, 560 sel och Turbo s www.rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=5901 |
![]() |
Skruva banåkabil
|
682 besök totalt |