Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
Bromsrengöring en kartong oöppnad (12st)
1131 besök totalt
Freddan_ba
Stockholm
Här sen Feb 2007
Inlägg: 72


Trådstartare
Bromsrengöring en kartong oöppnad (12st)

Har en kartong bromsrengöring att göra mig av med. Oöppnad och har inte stått så de blivit dammiga än Köpte de i våras. Perfekt för avfettning under vinterns mekande.

300.- för hela kartongen. (25kr flaskan)

_________________
Fredrik Blomqvist
Citera
Triggerhappy
Åkersberga
Här sen Jul 2008
Inlägg: 70



Vilket fabrikat? Variant? Storlek på sprayburkarna?

_________________
Michael Larsson
Citera
Freddan_ba
Stockholm
Här sen Feb 2007
Inlägg: 72


Trådstartare
Bra fråga, 500 ml är det i varje burk. Fabrikatet är KasOTec, inget välkänt här, men använde en hel kartong förut, och fungerar prima!

_________________
Fredrik Blomqvist
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



hejsan.

vart finns dom?

släpper du dom för 200?

mvh

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Freddan_ba
Stockholm
Här sen Feb 2007
Inlägg: 72


Trådstartare
Finns i Vallentuna norr om stockholm, kan iof sig skicka dem om det skulle vara så.

_________________
Fredrik Blomqvist
Citera
BRUZZE
stockholm
Här sen Apr 2006
Inlägg: 567



1/2 då

_________________
Marcus Bruzelius
sportquattro s1
sportquattro
rs6
Citera
Freddan_ba
Stockholm
Här sen Feb 2007
Inlägg: 72


Trådstartare
Sålda!

_________________
Fredrik Blomqvist
Citera
SÄLJES
Bromsrengöring en kartong oöppnad (12st)
1131 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande