| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
K: Porsche 914
|
9 besök senaste veckan (858 totalt) |
|
Hejsan, Jag är intresserad av att köpa en porsche 914, oavsett skick. Köpes omgående. Mvh Jonas Lindell 0708 65 88 51 jonas.lindell@assistbemanning.se _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||
|
_________________ Lars Gustavsson |
||
|
Re:
Tack för tipset! Jag söker dock en betydligt billigare bil/objekt. _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||
|
Re:
Kanon, det skall jag göra. Fler tips mottages gärna! Mvh Jonas _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||
|
914
Tjena Jonas, Så det är dags för en 914? Hur kommer det sig? Räcker inte GT3an? Lyssna med Filip Fischlein medl. 914 i Porscheklubben, han har riktigt bra koll på 914. Han har säkert tips om var du kan få tag i en 914. Ha det gott Pelle Ps Gick bra på gokarten såg jag!! Skall försöka komma loss nästa torsdag. Ds _________________ Per Engvall PCS 10506 Porsche 964 C2 -91 |
||
|
Tjaa Pelle,
Japp, jag har varit sugen på en 914 lääänge, i racekostym.. Gt3:an är fantastisk så här handlar det nog inte om den ena eller den andra utan....
Tack för tipset! ps. vi ses på torsdagsklubben på racehouse ds. _________________ Jonas Lindell -porsche 911 race- -porsche gt3 cs- - mini cooper s -BMW 428 cupé
|
||
![]() |
SÄLJES
|
9 besök senaste veckan (858 totalt) |