| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Skruva banåkabil
Corvette C5, behöver hjälp med ramritning
|
2218 besök totalt |
|
Någon som har en dylik ritning för ramen till Corvette C5? (Detta är ramen till en C1)
Behöver måtten för att få alla punkter till subframe fram och bak. Samt possition på de övre länkarmarnas infästningsläge, eftersom de inte är sammanfogade med subframen, utan i orginalramen (och jag bygger en egen ram) vet jag inte hur de skall sitta. Detta är vad jag lyckats hitta på C5an hittills men saknar höjder från markplanet.
Dvs en sidovy eller 3d vy är vad jag letar efter. "Hittelönen" är en åktur i bilen när den blir färdig
_________________ Niklas Persson Porsche 997 Turbo BMW M3 Competition Touring |
||
|
Jag trode att jag hade....men jag hade inte c5.....men alla andra.
Du kan köpa riktningschemat från CarOLine. Har för mej att dom kostar ca 1000:- om man måste ha en riktbänk för att köpa....så har jag en. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
|
Re:
Synd att du inte hade till C5an. Hoppas någon kan skaka fram dylik, annars är det väll kanske bara att handla
CarOLine, vad är det? _________________ Niklas Persson Porsche 997 Turbo BMW M3 Competition Touring |
||
|
_________________ Opel Speedster Race -03 Diverse Hemibilar Anders Bisting |
||
![]() |
Skruva banåkabil
|
2218 besök totalt |