Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1785 besök totalt |
Har lagt in några mer kort i Epson.
![]() om någon är intresserad så välj album "0-Gamla bilder" http://albums.photo.epson.com/j/Albu Det är inga höjdar kort men tänk på att det är mer än 30 år sedan dom togs. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Lennart, jag har med jättestort glädje njutit av dina kort här och där på forumet, men tyvärr kan jag ej komma åt att titta på dina kort på epsons photo album?
Jag får meddelandet: http://photo.epson.com/imageserver/g _________________ ![]() /LOLA-Christian |
||||
Lustigt, när jag försöker på adressen i mitt inlägg fungerar den. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
När jag markerar korten vid "thumbnails" så blir dom större. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Jepp, fungerade utmärkt. Har väl lyckats ta mig genom allt nu ![]() Kommer nog på återbesök ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
En förklaring till korten ”En tävling nära Ringen.”
Jo, juli 1971 hade kompisen och jag varit i Österrike på semester i hans trimmade SAAB V4, så på hemvägen skulle ju Nürburgring testas med den, ![]() ![]() Så vi tältade i Koblenz, för att åka där ifrån till Ringen, men när vi kom dit så var Ringen stängd för ombyggnad inför F1 loppet i aug. ![]() Men på vägen tillbaka till Koblenz fick vi se att det skulle vara motortävlingar vid Mayen, eftersom vi inte hade någon brådska hem så bestämde vi att vi skulle stanna över helgen för att se på tävlingen. ![]() Jag har aldrig sett något liknande varken förr eller senare, allt verkade vara kaos tyckte vi. Bl.a. var det Le Mans start, ![]() ![]() Sen var bilarna uppdelade i 2 klasser, en med broms och en utan, eftersom säkerheten runt banan inte var det bästa så fick man vara beredd på att springa när bilarna kom farande utanför banan. Banan låg högst upp på en kulle, en bil fick sig en knuff och for över kanten och eftersom dom inte hade broms på den så fortsatte den en bra bit ner i dalen. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Har gjord ett album till i Epson med gamla bilder: 01-Gamla bilder 2.
Ska lägga ihop alla gamla bilder i ett album senare, gjorde ett nytt bara för att ni inte skulle behöva leta. ![]() _________________ Mvh Lennart Jarmyr! |
||||
Hej igen,
jag har en "hårdvaru"-brandvägg, tillika router, så om jag stänger av den kan jag inte se något alls......... ![]() om det nu inte är Telia (Felia) som krånglar till det för mig? Men, jag provade att kika från "jobb"-datorn, och se, där gick det alldeles utmärkt. Så jag får väl ge mig till tåls till i morgon...... ![]() _________________ ![]() /LOLA-Christian |
||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
1785 besök totalt |