| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
såld.. ta bort
|
1931 besök totalt |
|
Tjenare Felix,
Jag är just på jakt efter ett långloppsobjekt, och gärna alfa! Högerstyrt är ju lite roligt dessutom. Hur ser du på byten? Jag har bl.a. en Swiss Hutless ICA-kart som jag skulle behöva bli av med på grund av klassbyte. Mvh / Alex _________________ A Eklöw |
![]() |
SÄLJES
såld.. ta bort
|
1931 besök totalt |

