| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)
|
1866 besök totalt |
|
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)
Jag tror detta blir min första post på forumet faktiskt?
Har just flyttat ner med tjejen till Linköping från en liten håla utanför Luleå i Norr. Innan jag flyttade ner så köpte jag mig en EVo IX som jag tänkte fixa lite på under vintern! Därför skulle jag önska att hyra en plats i ett garage där jag kan hålla på under hela vintern.... Får jag tag i någonting så kommer jag behålla det LÄNGE!
Alla tips eller förslag på någon att kontakta är ytterst välkomna då jag inte känner en kotte här i stan ännu
Mvh Anders 070-5736898 andershallman85@hotmail.com _________________ Anders Hallman |
||
|
_________________ J0hanC@rlström BMW i4 M50 |
||
|
Just detta inlagg ar val snudd gransfall pa Kopes/saljes/hyres/bytes och en kontaktannons for att hitta likasinnade.
Tyvarr ar det dock tamligen svart att fa tag i garage om man sammtidigt inte vill lagga huuur mkt som helst. Sarskillt nu nar det ar off season oxa sa ar det svarare att traffa nya kompisar man normalt hittar pa banan. Vara lokala olrundor dog i samma andetag som Langeklas flyttade, Erik med Entourage utokade familjerna och borjade bygga hus...osv osv
Sa forsta tipset ar nog att skriv flitigt har pa rejsa sa dyker det nog snart upp bade folk som har liknande inriktning som du samt kanske aven lite garageyta over. Valkommen till stan! |
||
|
Re:
Haha, ja när jag läser genom min "annons" så kan det lätt uppfattas så!
Fast aldrig fel att slå två flugor i en smäll....
_________________ Anders Hallman |
||
![]() |
SÄLJES
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)
|
1866 besök totalt |
