Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)
1866 besök totalt
AndersHallman
Töre
Här sen Okt 2006
Inlägg: 4


Trådstartare
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)

Jag tror detta blir min första post på forumet faktiskt?

Har just flyttat ner med tjejen till Linköping från en liten håla utanför Luleå i Norr.

Innan jag flyttade ner så köpte jag mig en EVo IX som jag tänkte fixa lite på under vintern!


Därför skulle jag önska att hyra en plats i ett garage där jag kan hålla på under hela vintern.... Får jag tag i någonting så kommer jag behålla det LÄNGE!


Alla tips eller förslag på någon att kontakta är ytterst välkomna då jag inte känner en kotte här i stan ännu

Mvh
Anders
070-5736898
andershallman85@hotmail.com

_________________
Anders Hallman
Citera
AndersHallman
Töre
Här sen Okt 2006
Inlägg: 4


Trådstartare
Ingen?

_________________
Anders Hallman
Citera
johan..
Laholm
Här sen Nov 2002
Inlägg: 2565



Minst en vecka mellan uppningar, läs: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=36204


_________________
J0hanC@rlström

BMW i4 M50
Citera
AndersHallman
Töre
Här sen Okt 2006
Inlägg: 4


Trådstartare
oj, sorry

_________________
Anders Hallman
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002
Inlägg: 8281



Just detta inlagg ar val snudd gransfall pa Kopes/saljes/hyres/bytes och en kontaktannons for att hitta likasinnade.

Tyvarr ar det dock tamligen svart att fa tag i garage om man sammtidigt inte vill lagga huuur mkt som helst. Sarskillt nu nar det ar off season oxa sa ar det svarare att traffa nya kompisar man normalt hittar pa banan. Vara lokala olrundor dog i samma andetag som Langeklas flyttade, Erik med Entourage utokade familjerna och borjade bygga hus...osv osv

Sa forsta tipset ar nog att skriv flitigt har pa rejsa sa dyker det nog snart upp bade folk som har liknande inriktning som du samt kanske aven lite garageyta over. thumbs up

Valkommen till stan!

_________________
E36/8
www.cornerweight.se
Citera
AndersHallman
Töre
Här sen Okt 2006
Inlägg: 4


Trådstartare
Re:

Andreas Lidström skrev:
Just detta inlagg ar val snudd gransfall pa Kopes/saljes/hyres/bytes och en kontaktannons for att hitta likasinnade.

Valkommen till stan!


Haha, ja när jag läser genom min "annons" så kan det lätt uppfattas så!
Fast aldrig fel att slå två flugor i en smäll....

_________________
Anders Hallman
Citera
SÄLJES
H: Önskas hyra garage/mek plats i Linköping. (Nyinflyttad)
1866 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande