Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2587 totalt) |
Datsun 180B SSS (splittad tråd om dogleg)
Dogleg är ju kanon! Har haft två bilar med det än så länge. Just en Datsun 180B SSS -75 och en 911T -70 Hur känner du till Datsun 180B SSS Mäkinen? Det är ju en minst sagt ovanlig bil... Jag hade en grönmetallic några i början på åttiotalet. De sista åren med röd primermålad vänsterdörr ![]() _________________ ![]() |
||||
Nu kan jag köra Datsunen på Nurburgring i Rally Trophy!! ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
Hur har du fått dagsljus på ringen?
Har bara sett den som nattsträcka. Har laddat ner den här på jobbet men inte hunnit installerat den på hemdatorn än ![]() Så jag har inte hunnit köra den än, är den bra? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
Visst är den lite "död" på mitten så att säga!? Först händer inget, sen inget o sen svänger det utav bara sjutton
![]() Fins ingen patch som åtgärdar det? Har även här laddat hem massa coola bilar som jag har ligger i jobbdatorn. Måste se till o få över dom i speldatorn ![]() _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21 ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2587 totalt) |