| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Saab 900 80:a Fempappsbil
|
450 besök totalt |
|
S: Saab 900 80:a Fempappsbil
En fräsch Saab som dock har en drivaxel som hoppat ut. Lättad på det mesta. Mer eller mindre totalrensad invändigt. Behövde inte fylla på motorolja en enda gång på de 2 tävlingarna vi körde. Lådan funkar också jättefint. Koppling tar bra men är lite seg. Haseplåt under bilen. Går att köra fler fempapp eller om man gör om den till folkracebil. Ring eller maila för mer info. Bilen kan levereras vid ett ev köp för en kostnad. Bild: https://rejsa.nu/im/_bantraffar/1434 Tänkte 2000kr. Tejptomas@hotmail.com 0707929223 Mvh Tomas _________________ Tomas Magnusson B.A.D - Bad Attitude Drifters |
![]() |
SÄLJES
S: Saab 900 80:a Fempappsbil
|
450 besök totalt |
