Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
1583 besök totalt |
Bilder från Ringen och Spa för er med "Ringtorka"
Lite bilder från i somras för alla med "Ringtorka". Det är blandat med Spa. Hoppas att det är postat på rätt ställe... Har hunnit prova några nya banor, nämligen Nürburgring och Spa Francorchamps. Här är lite bilder från sommarens eskapader... . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var några riktiga godbitar med på banträffen... ![]() Klart man ska använda sin 3-miljonerkronorsbil! ![]() Ferrari F50 ![]() Lite regn har väl aldrig skadat. ![]() Porsche 911 GT3 RS ![]() Vi fick ett intressant besök hos killarna i Race Control! ![]() _________________ Christer Arakangas ![]() Corvette Z06 2002/Mini Cooper S 2002 7:56 BTG |
||
|
||
Aston Martin DB4 GT Zagato - mmmmmmmmm smaskens!
![]() Fast 3M räcker tyvärr inte långt... _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||
Re:
Hur bra som helst. Den är väldigt låg (7 cm till grenrören), så att gå in i stora Karusellen med den kändes lite vågat, även om jag gjorde det på ett varv. Till sommaren ska jag höja den en eller 2 cm. Men i övrigt var det perfekt. Det var första gången på Ringen, så min tid blev inte bättre än 9:05 BTG på tredje varvet med en massa motorcyklar och sånt i vägen. Till sommaren ska jag väl klara åtminstone 8:30. ![]() Så här såg det varvet ut. Som ni ser så fegade jag en hel del. Men kul var det! http://www.garaget.org/video/sbmnt9s _________________ Christer Arakangas ![]() Corvette Z06 2002/Mini Cooper S 2002 7:56 BTG |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
1583 besök totalt |