Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Nürburgring
Ringen den 25:e-26:e
1, 2, 3   >>
5583 besök totalt
Daniel Nihlén
Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare

Hej!

Är det någon som ska ner den 25:e-26:e + någon dag? Såg ingen uppskriven i kalendern.

Jag hade tänkt åka ner och handla bil åt min bror, men nu har han bestämt sig för att gå med i en bilpool. Nej, han hänger inte på detta forum.....

Nu är det så att jag planerade att besöka ringen den 26:e och suget blev stort av tanken. Men ska jag vara ensam svensk där nere känns det lite trist.

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Det är inte omöjligt att jag är där och jag har för mig att Anders skulle ner också.
Citera
blixten
Göteborg
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Jag håller på att funderar på saken. Hade egentligen tänkt begå premiär nästa år, men när det börjar pratas om diverse restriktioner pga olyckor blir man ju lite orolig för att det inte skall bli någon premiär överhuvudtaget.

/Johan

Bromma
Här sen Dec 2002

johann skrev:
Det är inte omöjligt att jag är där och jag har för mig att Anders skulle ner också.

Jo det stämmer, än är det inte 100% klart, det beror lite på omständigheter utanför min kontroll så det blir nog beslut i veckan innan.

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

Anders Jonsson skrev:
johann skrev:

Jo det stämmer, än är det inte 100% klart, det beror lite på omständigheter utanför min kontroll så det blir nog beslut i veckan innan.

Samma här.
Citera
Samuel Lindkvist
Horda
Här sen Nov 2002

Jag vill sååå gärna dit. Inget är omöjligt. Om inte jag ska dit så kan väl nån av er ta en biljett som jag har några varv kvar på. Ni åker ju ändå förbi.

Stockholm
Här sen Nov 2002

Trådstartare
Jag kommer troligtvis att flyga ner och hyra bil där nere eftersom mina mil på försäkringen på porschen börjar ta slut. Alternativet är väl att boka uppkörning för BE-kort idag och dra med skodan ner....

"Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche
Citera
BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

Hej!

Jag undrar om någon av er som skall ner till ringen har möjlighet att göra mig en tjänst.
Jag glömde nämligen köpa en -karta när jag vara nere sist. (Jag har en hemma men vill ha en på jobbet också!) Frågan är därför om någon skulle kunna köpa en karta åt mig?

Jag överför självklart pengar iförväg!

Mvh / Micke

Stockholm
Här sen Nov 2002

Micke,

Jag åker ner den 8-9 Nov. Jag kan handla åt dig då om du klarar att vänta tills dess.

Ngn som skall med?
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

BTG skrev:
Hej!

Jag undrar om någon av er som skall ner till ringen har möjlighet att göra mig en tjänst.
Jag glömde nämligen köpa en -karta när jag vara nere sist. (Jag har en hemma men vill ha en på jobbet också!) Frågan är därför om någon skulle kunna köpa en karta åt mig?

Jag överför självklart pengar iförväg!

Mvh / Micke

Avses med detta en "lagom stor" väggbonad och vad är isf prsibilden på en dylik tingest...

Passar den CSN-budgeten så kanske "ngn" som är därnere runt 8-9 nov kan införskaffa 2 ex...

*måste ha ngt i taket ovanför min loftsäng att titta på innan jag somnar...så att suget blir än större så jag åker ner snabbt...*

Peeter
Torshälla/Eskilstuna
Här sen Nov 2002

Andreas Lidström f.k.a AL skrev:

Passar den CSN-budgeten så kanske "ngn" som är därnere runt 8-9 nov kan införskaffa 2 ex...

*måste ha ngt i taket ovanför min loftsäng att titta på innan jag somnar...så att suget blir än större så jag åker ner snabbt...*

Du får väl skriva ut kurskartorna, så kan du studera spårval samtidigt!
Det är väl CSN-budget om något!

Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

Peeter skrev:

Du får väl skriva ut kurskartorna, så kan du studera spårval samtidigt!
Det är väl CSN-budget om något!

Tack för tipset, men jag tror att jag skulle kunna undvara nga Euro 10-or för en snygg Ringenkarta att ha på väggen eller i taket...

*varför funkar inte svart på min skrivare nu då när jag ska skriva ut viktiga studiedokument *

BTG
Stockholm
Här sen Nov 2002

johann skrev:
Micke,
Jag åker ner den 8-9 Nov. Jag kan handla åt dig då om du klarar att vänta tills dess.
Ngn som skall med?

- Johann.
Stort tack! (om du vill ha euro med dig - PM:a mig så skickar jag över!)
Skall du flyga ner?

- Andreas.
En karta kostar kanske 100-150 skr. Jag minns inte riktigt. Den är kanske 150X50 cm.

Mvh /Micke

Stockholm
Här sen Nov 2002

BTG skrev:
johann skrev:
Micke,
Ngn som skall med?

- Johann.
Stort tack! (om du vill ha euro med dig - PM:a mig så skickar jag över!)
Skall du flyga ner?

Ingen orsak.
Kan lägga ut pengar.
Japp flyger ner.
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

BTG skrev:
[
- Andreas.
En karta kostar kanske 100-150 skr. Jag minns inte riktigt. Den är kanske 150X50 cm.

Då är det ju som jag trodde då...

Nu ska vi se om vi kan muta den där som åker ner...
Har en ide som jag tror går hem...

Johann, jag bjuder på en , plus vad kartan kostar såklart, hos Sabine om du tar med en karta hem. *tittar med snälla ögon*

johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

BTG skrev:
[
- Andreas.

Då är det ju som jag trodde då...

Nu ska vi se om vi kan muta den där som åker ner...
Har en ide som jag tror går hem...

Johann, jag bjuder på en , plus vad kartan kostar såklart, hos Sabine om du tar med en karta hem. *tittar med snälla ögon*

Fixar en till dig också.
Citera
Andreas Lidström
Mantorp
Här sen Nov 2002

thumbs up thumbs up thumbs up

John Kjellsson
Ängelholm
Här sen Mar 2003

Jag sitter också och grubblar på om...... man skulle åka ner en sväng till.
Hur brukar banan vara vid denna tiden? Farligt hal eller?
Vad är det för aktivitet på banan på Lördagen? Något att vila ögen på kanske?

John Kjellsson
BMW M3 GT

Stockholm/Tyresö
Här sen Dec 2002

Tjenare John.

Jan Nagy
Citera
johann
Stockholm
Här sen Nov 2002

John Kjellsson skrev:
Jag sitter också och grubblar på om...... man skulle åka ner en sväng till.
Vad är det för aktivitet på banan på Lördagen? Något att vila ögen på kanske?

John Kjellsson
BMW M3 GT

Banan kan vara allt från perfekt till isig så här års.

om du menar nu till helgen så är det sista VLN-loppet. Finns en hel del att vila ögonen på och om inte det duger kan du ju alltid gå till Fuchsröhre och vila ögonen på Sabine.
Citera
cyberkallen
Göteborg
Här sen Dec 2002

[quote="John Kjellsson"]Jag sitter också och grubblar på om...... man skulle åka ner en sväng till.

I söndags öppnade banan 5 timmar efter utsatt tid pga frosthalka. Att det låg löv på vissa delar gjorde inte saken bättre. Jag åkte ut som 30:e man ungefär och på mitt första varv den dagen såg jag tre avåkningar/krascher. Ett par av dem berodde uppenbarligen på halt väglag.

Audi S4 avant V8- 2003
Citera
Nürburgring
1, 2, 3   >>
5583 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande