Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
SÄLJES
S: Stora BMW E30 diffen 25% typ Quaife - Bana lr dragracing
954 besök totalt
vision79
Sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 72


Trådstartare
S: Stora BMW E30 diffen 25% typ Quaife - Bana lr dragracing

Klockren torsen diff om du vill köra bana då denna frihjular när du släpper gasen i kurvor etc eller motorbromsar in i kurvor!, låser på en microsekund.

Bulton på E30 och Z3

För att läsa mer om hur en ATB fungerar titta på Quaife's hemsida: http://www.quaife.co.uk/What-is-a-Quaife-ATB-differential

Denna har gått 380mil !! dvs som ny!

Kostar på skrotarna 10.000:- OM du hittar någon

Högstbjudande! (ej under 6000kr) :-)...så buda på!


070-2402424

_________________
Jonas Eriksson
Citera
Magnus Lidholm
Lidköping
Här sen Nov 2002
Inlägg: 554



Hej,

Är den komplett med hus och bakgavel?

Utväxling?

Fabrikat?

_________________
Magnus Lidholm
Citera
vision79
Sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 72


Trådstartare
Re:

Magnus Lidholm skrev:
Hej,

Är den komplett med hus och bakgavel?

Utväxling?

Fabrikat?


Komplett med hus och bakgavel, hastighets givaren saknas i kåpan.

3.07

Torsen Traction i BMW hus



7tkr inkl frakt släpper jag den för IDAG...sedan är det högstbjudande som gäller

_________________
Jonas Eriksson
Citera
vision79
Sundsvall
Här sen Jan 2006
Inlägg: 72


Trådstartare
SÅLD

_________________
Jonas Eriksson
Citera
SÄLJES
S: Stora BMW E30 diffen 25% typ Quaife - Bana lr dragracing
954 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande